Voisitko selittää mistä johtuu, että rekisteröidyt nikit "varastetaan"?
Usein on käynyt niin, että olen kirjautunut sisään
ja aikonut esikatsella kirjoittamani, mutta ei onnistu, sillä nikki muka puuttuu. Punaisissa kehyksissä ilmoitetaan että nikki on varattu toiselle.
Olen huomannut, etten ole ainoa, jonka rekisteröity nikki toisinaan "pihistetään".
Voisitko ystävällisesti selittää mistä tämä Eniron virhe johtuu.
Kiittäen LateVaan
Kysely Oinas-N:lle
3
1186
Vastaukset
Tuo ongelma lienee yhteinen meille kaikille rekisteröityneille.
Kyseessä lienee enemmän sekoilu kuin pihistäminen.
Ongelma tuli esiin remontin jälkeen. Minäkin olen joutunut aivan väärän henkilön sivulle kun olen yrittänyt mennä Galleriaani.
Ylläpidon pitäisi kertoa asiasta suoraan meille.- fiiuliN
En ole pitkiin aikoihin täällä poikennut enkä kirjautunut.
Nyt poikkesin pahuuttani katsomaan postia ja siellä oli Suomi24 antama linkki joka olisi pitänyt avata koska mukamas olen pyytänyt uutta salasanaa (pipo66),
Olin kaukaa viisas enkä linkkiä avannut, joten tuo pipo ei minun posteihini pääse.
Poistin koko viestin , mutta kyllä ihmettelin kuinka se on päässyt tapahtumaan. - SkillaN***
edistystä tapahtua tämän kyseisen asian kohdalla?
On todella ikävää, kun kirjautuu ja sitten viestin valmistttua kerrotaan että nikki on jo toisella.
Kun sitkeesti yrittää vain laittaa, tulee ilmoitus, nimimerkissä on oltava ainakin kolme merkkiä.
Mihin laittaa ne kolme merkkiä, kun siinä vaiheessa on jo koko nimimerkin viivarivi kadonnut.
Kohdallani harmittaa, kun melko pitkiä juttuja kirjoittaa ja kaikki menee uusiksi.
Eikö asialle voida mitään ja eikö voida kertoa mikä ihme tähä ongelmaa yllä pitää?
En minä ainakaan ole mitään ilmoitusta nähnyt.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496345Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6432641Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821133
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.831114Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601078Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2991076- 841055
- 66951
- 228854