Doggy-lelukoirasta

tietoa kaipaillaan

Hei!

Kirpparilta löytyi tosi hyväkuntoinen Doggy-lelukoira. Koira on varmaankin olevinaan Beagle, se on musta-ruskea-valkoinen ja kaulassa sillä on sininen huivi jossa lukee Doggy. Koiralla ei ollut mukana mitään varusteita. KOira istuu, kävelee, inisee ja haukkuu, jos sille laittaa virrat.

Nyt haluaisin tietää että tekeekö koira näitä juttuja summa mutikassa, vai onko sille olemassa jotkut käskyt tai onko sille olemassa pilli, luu tms. jolla sille pitäisi antaa käskyt? Jos jollain on samanlainen koira, niin olisi mukava kuulla mitä kaikkia tarvikkeita koiralla on alun perin ollut, ja mitä kaikkea sen pitäisikään tehdä. Koetin etsiä netistä tätä, mutta eipä löytynyt. Joten jos joku osaa auttaa, niin suuri kiitos avusta.

8

2709

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :D

Mulla oli kans sellanen. En muista niitä käskyjä, ja se ohjepaperi on hukkunut.
      Sen kai pitäisi haukahtaa kerran kun sanot ''Doggy'' ja kun sanot ''vartioi'' se haukkuu useasti. Myös joskus tämä mun doggy on totellut, kun sanon '' doggy, lähdetäänkö kävelylle?'' ja se lähtee kävelemään. Se myös istuu jostain käskystä. Sitä hännän heilutusta ja ininää en muista.

• htfr

paljonko uusi doggy lelukoira maksaa

• doggykoiranomistaja

Minulla olisi hyväkuntoinen doggy lelukoira myynnissä oulussa! Myyn koiran 40-70 e. ota yhteys tässä!

• Mulla oli sellanen luu ja kun se totteli jotain käskyä niin se luu piti antaa Doggylle...

• SEIJA PERÄLÄ

UUSI DOGGY KOIRA MAKSAA 139E MUTTA EI SAA TIETÄÄKSENI ENÄÄN SUOMESTA TUO 40-70E EI KUULOSTA PAHALTA OLETKO VIELÄ MYYNYT?

• Anonyymi

Täältä kaapin kätköistä löytyi toimiva/hyvässä kunnossa oleva lasten lelukoira doggy...käyttö ohjeetkin löytyy! Myyn tarjousten perusteella! Sähköposti osoite: mirella.jokinen@ luukun.com

• Glubba

^^Kivat :D Mulla on nimittäin tollanen Doggy o.O

• Timi

Meillä on myös toimiva ja erittäin siisti Doggy -koira myynnissä. Kuin uusi. Hinta 75 e. Laitan s-postiosoitteen, jos joku on kiinnostunut.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      235
      6198
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      49
      2735
    3. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      54
      2574
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2272
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1789
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      165
      1435
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1434
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      25
      1341
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      35
      1301
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      109
      1017
    Aihe