Tele Finlandista ei oo mihinkään ja aivan paska liittymä?!
Ihanko oikeesti?
Näyttää siltä kun lukee
3
640
Vastaukset
- DNA on
DNA on paras.
- kpi026
Itselläni on ollut TF:n liittymä jo 3½-vuotta ja olen ollut tyytyväinen tänä aikana. Minua ei laskutusjaksojen muutoksen haittaa, koska käytän Pulina-liittymää. Yksi tärkein valintani on, että se toimii Soneran verkossa ja on ns. halpa liittymä. Kahdesti olen soittanut asiakaspalveluun tänä aikana ja soittooni on vastattu alle kahden minuutin viiveellä.
No jokaisen valitkoon sen liittymän, joka tuntuu parhaalta, koska kaikilla operaattoreilla on joitakin puutteita.
"Ennen kukkokin munii, ennen kuin löytyy kaikkien mielstä virheetön operaattori." - ei TF hyvältä näytä
kpi026 kirjoitti:
Itselläni on ollut TF:n liittymä jo 3½-vuotta ja olen ollut tyytyväinen tänä aikana. Minua ei laskutusjaksojen muutoksen haittaa, koska käytän Pulina-liittymää. Yksi tärkein valintani on, että se toimii Soneran verkossa ja on ns. halpa liittymä. Kahdesti olen soittanut asiakaspalveluun tänä aikana ja soittooni on vastattu alle kahden minuutin viiveellä.
No jokaisen valitkoon sen liittymän, joka tuntuu parhaalta, koska kaikilla operaattoreilla on joitakin puutteita.
"Ennen kukkokin munii, ennen kuin löytyy kaikkien mielstä virheetön operaattori."asiakaspalvelu on maksullinen samoin muut palvelut esim saldo kysely tekstiviestein!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336344- 345813
- 293274
- 452670
- 342574
- 152238
- 372148
- 161926
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401789En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191737