Lukekaa vaikka naisten kokemuksista:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1152141
Pienille nauretaan
tosiasiaa on
3
1882
Vastaukset
- xxxxx
myös kaikille muulle sattumuksille hahahah
- neljä naista
on möläyttänyt päin naamaa, että sulla on pieni peli! siksi varmaan sinkkuna viihdynkin.=) ja ihan perusteltu syy, vaikkakin monet sukulaiset ja tädit jne aina odottaa että millonkas se tuo meidän hurmuri naisen löytyy, ehkä ei milloinkaan ;D
Kokemiensa kullien koosta? Itteäni ainakin vähän hävettää tavata vaimon työkavereita, kun vaimo kertoi (hiprakassa) kehuneensa heille meikäläisen aseen kokoa. Me miehet emme taida juurikaan jutella väljistä tai tiukoista pimpsoista tms. naisemme ominaisuuksista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa572235En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321714- 101524
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751519Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1051089
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 20979