Terve, osaako kukaan sanoa mistä liikkeestä pääkaupungiseudulta tai netistä kannattaisi etsiskellä oikealta nimeltään Homburg eli ns. Godfather tai gangsteri hattua ? Hieman on hakusessa kyseisen hatttu mallin etsintä, kiitti jos vaan joku osaa sanoa :)
Mistä "Kummisetä"/Homburg hattu ?
6
1304
Vastaukset
- Ben Noto
käyttänykkään Borsaliinon fedoroita?
- Man Of Zero Hats
Ainakin mitä olen lukenut niin yleisesti tämä aikaisemmin mainitsemani hattu tunnetaan juuri Godfather -hattuna mutta ei tuo Borsalinokaan kovin hassumman näköinen.
- Homopurkki
Man Of Zero Hats kirjoitti:
Ainakin mitä olen lukenut niin yleisesti tämä aikaisemmin mainitsemani hattu tunnetaan juuri Godfather -hattuna mutta ei tuo Borsalinokaan kovin hassumman näköinen.
Itse omistan homburgin mutten muista miten, tai mistä sen ostin...Let's Think....hmmmm...
Well, sorry but i don't really know...Bad thing...
- kenties.
www.hattu.fi
- Mr.A
Käsittääkseni gangstereille oli tyypillisempää käyttää (leveälierisiä) fedoroita, joiden lierit he taittoivat edestä alaspäin. Saksalaista alkuperää olevaa Homburgea käytti mm Hercule Poirot. Molempia löytyy mm Helsingin Hattu OY:stä (Kaarlenkatu 12 D) ja E.R.Wahlman OY:stä (Sofiankatu 5), suosittelen jälkimmäistä.
- yxvaa
Ei löydy Helsingin Hatun nettisivuilta ainakaan. Wahlmanilta löytyy, mutta vain mustana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336764- 376253
- 293454
- 452910
- 342664
- 152348
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481907En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777