Tossa 80 vai 90 luvulla oli bemarissa: mene ohi jos pääset. Samainen oli jossain fortisakin.
härskein tarra
75
11153
Vastaukset
- kugchch
Oon ennenkin pistänyt tän tänne mut laitetaan taas.
Siis n. 10v sit su aamuna oli erään pikkukylän raitilla vanha teinicorolla keula ojan pohjalla ja perse pystys tielle päin.
Takalasis (tai luukus, en muista varmaa) oli tarra jossa teksti: Rattijuopot ry.
Varman tiedon mukaan se teini todellakin ajeli varsin useinkin pikku tinoissaan ja se tarra oli ollut siin kirnus jo jonkin päivän eli ei oltu liimattu siihen tunaroinnin jälkeen. - nähny
vielä härskimmän bemarin takaikkunassa: "Ajamisen iloa!"
- saa..
http://www.tarrapaikka.net/index.php
jos haluaa autolleen viimeisen silauksen, tuolta löytyy kaikenlaista pikkukivaa - oli chevyssä
-80 luvulla tarra jossa luki,minä olen paras nussi muita,oli kylläkin englanninkielinen
- vanhan chevyn pakun
jossa luki takalasissa fuck the fuel economy. mikä paremmin sopisikaan vanhaan amerikanrautaan
- heh!
Provoiletko, vai etkö oikeasti ymmärtänyt, mitä tuo tarkoitti?
Siis tarrassa on mitä luultavimmin lukenut "I'm the best, fuck the rest", joka ei tarkoita, että pitäisi nussia muita, vaan vapaasti suomennettuna tarra tarkoittaa "olen paras, vitut muista" :) - hauskoja
heh! kirjoitti:
Provoiletko, vai etkö oikeasti ymmärtänyt, mitä tuo tarkoitti?
Siis tarrassa on mitä luultavimmin lukenut "I'm the best, fuck the rest", joka ei tarkoita, että pitäisi nussia muita, vaan vapaasti suomennettuna tarra tarkoittaa "olen paras, vitut muista" :)lukea kun käännetään suoraan englantia
"She is so cool!" eli suomeksi "Hän on niin kylmäkiskoinen!"
http://www.youtube.com/watch?v=woVaO1NvD7A
- Adolf Manson
make my day" luki vanhan amerikanraudan persuuksissa.
- Retkuilija
mitä lie tarkoitettukaan...
- Kordong
Muistan tuosta Datsun-tarrasta vitsin:
Mies meni apteekkiin ostamaan kondomeja. Myyjä kysyi, että mitäs merkkiä laitetaan? Mies vastasi, että Datsunia. Datsunia?, ihmetteli myyjä. No mies siihen, että kun mainoksessa sanottiin, että pitemmän päälle Datsun. - Muuntaaja
Mulla on avaimenperä jossa lukee www.säätäätaas.com
- Anonyymi
Kordong kirjoitti:
Muistan tuosta Datsun-tarrasta vitsin:
Mies meni apteekkiin ostamaan kondomeja. Myyjä kysyi, että mitäs merkkiä laitetaan? Mies vastasi, että Datsunia. Datsunia?, ihmetteli myyjä. No mies siihen, että kun mainoksessa sanottiin, että pitemmän päälle Datsun.huonokuuloinen mies meni apteekkiin kysymään kondomeja ja puhui vähän isommalla äänellä ,et millä hyllyllä kondomit on..myyjä sanoi että jos kuiskaisit korvaan hiljempää ettei muut asiakkaat kuule kaikke mitä sanot..mies tokaisi isolla äänellä...kyrpään se tulee eikä korvaan..
- Nauratti
"Jos haluat ajaa kilpaa, väläytä sinisiä valoja" Se kiroileva siili-tarra on kans ihana; "Ei tartte päälle ajaa saatana"!
- Terästetty 1500M
Luki mun auton takaikkunassa 70-luvulla.
Pankaa paremmaksi!- K.Ä.
"Ladakin on petojen sukua"
- Chevy Power
FUCK THE AERODYNAMICS. IT`S POWER THAT COUNTS
- tarra jossa luki..
joka vuosi tiellämme kuolee turhaan monia ihmisiä VITUTUKSEEN!! jotain sinnepäin
- tupajumi
Tänä iltana bongattu vanha ford jonka takaluukussa luki : Ota oppia vanhempiesi virheistä , käytä sitä kondomia !
=) Et tämmöinen - tarrapaikan ironialle:
tupajumi kirjoitti:
Tänä iltana bongattu vanha ford jonka takaluukussa luki : Ota oppia vanhempiesi virheistä , käytä sitä kondomia !
=) Et tämmöinen"Tojotalla saa ja rahalla pääsee"
- Wartburgissa luki
tarrapaikan ironialle: kirjoitti:
"Tojotalla saa ja rahalla pääsee"
Look Opel Now
- K.Ä.
Wartburgissa luki kirjoitti:
Look Opel Now
"Saksalaista laatua ja taloudellisuutta"
"Kaksi tahtia edellä muita" - näkee joskus
K.Ä. kirjoitti:
"Saksalaista laatua ja taloudellisuutta"
"Kaksi tahtia edellä muita"Kadetissa " Paikka paikoin ei paikan paikkaa"
V8-farmarissa "Rahamiehet ei hehkuttele"
Savuttava mersu " Oilon JR"
BMW- kun oma ei riitä
- 1108
Naapuri kylällä ajellessani n. vuosi sitten
huomasin datsun 100a takalasissa kyseisen tarran
jossa luki www.tytötkostuu.com - itseironiaa ooppeleissa
Taisi olla peräti firman virallinen slogan 1990-luvun puolella koska jonkin aikaa noita liimattiin jo tehtaalta kaikkien Opelien takalasiin.
Tuon oli ilmeisesti ideoinut viime työkseen joku markkinointiosaston Seppohyrkäs joka oli saanut juuri rumasti kenkää.
Levittää edelleenkin hymyä ja avointa räkänaurua kanssa-autoilijoiden keskuuteen kun tuommoisen näkee ruosteisen Omegan takalasissa.- kaverilla
oli teksti kusipää bemaristi
Yhes vanhassa ruosteisessa savuttavassa farmari taunuksessa luki et "älä naura. hellusi voi istua takapenkillä"
- luki...
"Autolla olisin jo perillä"
Ascon takalasis: Kiss my ASS-cona.
- luki:
HORST!!
Siis tä?? Eikö Horst ole etunimi??
Teksti oli sellainen huutava! - jöööö
Joskus 80 luvulla combi ladan takalasissa luki "Joka päivä syntyy väyrysiä, käytä kondoomia"
Entisessä omassa autossa "JOS NÄET ALLA OLEVAN TEKSTIN sinunlaisesi tyhmien mulkkujen pitäisi tyytyä bussikyytiin AJAT LIIAN LÄHELLÄ" - UULENPOIKA
koskee vain naisia.
- japaman
Öljyinen jäte - Yhdessä Jekki lintassa, bongattu Forssan pick-nikissä
- höö öö
Keksin itse joskus idean laittaa Hyundain takalasiin NOKIA-tarra keskeltä katkaistuna NO KIA. Kaveri sittemmin sanoi nähneensä saman liikenteessä.
- rättis
Reissuvarustellun (selkäreppu ja kattoteline) rättisitikan persuksissa:
Minkä bensassa voittaa sen ruuassa häviää. - kantsisko miettiä?
Huomioni kiinnitti Helsingin Krunikassa 90-luvun lopulla vanha p..nruskea farmarivolvo, jonka takapellissä luki isolla KÖYHÄT KYYKKYYN!.
Ei mennyt kuin pari viikkoa sen ilmestymisestä katukuvaan kun siitä oli yhtenä yönä joku lyönyt ihan kaikki lasit sisään. - kfvrpä
subarussa näin tarran mis luki:vain vessassa on pytyt pystyssä
- aerrr
vanhassa fiat uno:ssa oli tarra missä luki köyhät ajaa dieselillä ja persaukiset hakee saksasta! liekö pelkkä ironiaa vai onko kuski tosissaan? :D
- 10+14
Jossain vanhassa mersussa oli "maailma tarvitsee esikuvia" tarra. Repesin totaalisesti. Aika paha.
- Laz-ze
"vain köyhillä on kiire".
- z46xct7yuvibkm
Näin kerran pikkufiiatin takalasissa tarran "kun kasvan isoksi, minusta tulee Ferrari" :D
Olen ajatellut että teettäisinkö Micran takalasiin tarran "kun kasvan isoksi, minusta tulee Skyline" tuon tylsän "Nissan, designed to improve your performance" tehdastarran tilalle :D - dfgt
ei oo skylinessa paljoa kehumista, amis taidat olla tai joku pelle
- z46xc...
No GT-R sitten.
- ei härski mutta
"Kannen avaaminen aiheuttaa hälytyksen kassalla"
tai jotain sinnepäin; tuommoinen tekstitarra oli eräässä 1974-75 toyota corolla KE20:n takaluukussa, selvästi pöllitty jonkun myymälän tiskiltä tai jotain.
näin kyseistä autoa itäisellä vantaalla aika tarkkaan 10 v sitten. - wwwwwwwwr
paras on joku omaperänen tarra vaikka ite keksityllä tekstillä tai jostain pöllitty lappu/tarra, eikä mitää paskaa kuten nuo "kiroilevat siilit" ja "olen ruma ja hidas mutta edelläsi" kliseistä paskaa, onneks huomaa heti minkälainen kuski on ratin takana jos tuollaisia tarroja näkee :D
- Pöllittyjä ...
Noitahan näki paljonkin takavuosina kun hiihtokeskukset tekivät yhteistyötä. Tarra RUKA - PYHÄ oli tietysti pätkitty muotoon KARU - HÄPY.
- tyhjä paras
Puhdas läpinäkyvä tarra on paras. Se suojaa maalipintaa ulkopuolisilta uhkatekijöiltä. Kun tarrassa ei ole mitään merkintöjä, niin allaolevaan maalipintaankaan ei pääse syntymään epämääräisiä haalistumia.
- hysssss
kerran näin, "hysssss älä tööttää, kuljettaja nukkuu"
menee sinällään off topicciin, mutta joitain vuosia sitten oli 80-luvun alun pystykeulainen ford transit, jonka tuulilasin aurinkolipassa luki:
TÄLLASTA MÄ OON AINA HALUNNU
peräisin muinaisesta Huuliveikot tv-sarjasta.- kokeiltu on
On niitä toki ollut myynnissä myös joutavien iskulauseiden lisäksi myös "aikuisten " tarroja, kuten seuraava:
****** 69-try it, you like it *****. - että sellane
Mitähän siinä luki, muistaakseni oli joku juttu jostain, oli tosi härski.
- ....................
"Lapsi autossa"
roikkui tarra mopoauton takalasissa- J-PE
Off topic, koska ei ole härski :)
Perheeni kaikissa autoissa on jo vuosikymmeniä ollut kiiruhtavan enkelin hahmolla varustettu tarra, jossa teksti:
"Fahre nicht schneller
als dein
Schutzengel fliegen kann"
eli: älä aja kovempaa kuin suojelusenkelisi pystyy lentämään.
Tarrat on aikoinaan ostettu saksalaisen Maria Laachin luostarin parkkipaikan kioskista ja niitä on myöhemmin hankittu sieltä lisää. Minusta ihan vakuuttavaa munkkihuumoria.
- loopp
Oli joskus 80 luvulla Fiatin ovessa sellainen läpinäkyvä tarra jossa oli siilejä ja pari mummoa.
Vähän niinkuin toisen maailman sodan aikaisissa lentokoneissa voitonmerkkinä pudotetut vihollis koneet.
minusta se oli huvittavaa :)- nissanin omistaja
itse näin tänään nissanin missä luki että Nissan - Kun bmw ei riitä :)
- moukkaa
Peugeot 607:n takalasissa näin tarran "ostetaanautoja.fi".
En pilaisi hienoa autoa niin rumalla mainoksella.- Rane Rahakas
Mä oon nähny noita tarroja liimattuina huoltoasemien miesten vessojen seiniin. Aika kyseenalainen tyyli mainostaa.
- Myy halvemmalla
Sinua vain harmittaa kun siellä myydään autoja halvalla etkä saa omaa tai omiasi myytyä ylihinnalla.
- rtuyjhk
kaverin mersuun liimattiin raviradalle.com
- mopoautossa nähty
Mopoautossa:
Jos SE olisi pieni, tämä olisi bemari - Hyvä tarra bemarissa
.
Hyvä tarra bemarissa "SPEED KILLS"
. - Anonyymi
Montaa nähty miten estetään auto mainokset.
Amis auto tarrat on aikaa ikävä asia.o. Vain on memorian - Anonyymi
" älä naura, tyttäresi voi olla takapenkillä "
aasialainen ruostekippana 5- speed - Anonyymi
RÄMÄ MUTTA MAKSETTU.
DATSUN KESTÄÄ.
SAABISMI ON SAIRAUTTA.
OPEL ON POP.
LUJAA LAATUA LADA. - Anonyymi
essolla kauppasivat nukkea takaikkunalle ,,siinä nukes oli pitkä letku ja joku puristettava tyyny,,,tyynyä kun puristi niin nukke veti housut kinttuhin ja pyllisti perseen...hah..muka oli ohitella autoja
- Anonyymi
ah ah ah
- Anonyymi
hyvä tarra olisi...HITAAMMIN HAUTAAN..
- Anonyymi
siinä vois moni kaahaaja miettiä..?
- Anonyymi
Ooppeli tienposkessa konepelti ylhäällä hätävilkut päällä, takalasissa tarra: "Look at Opel Now!" xD
- Anonyymi
Jos näet lukea tämän tekstin, olet lukutaitoinen etkä sokeakaan.
- Anonyymi
Kaksi tulee mieleen:
-Lujaa laatua Lada
-Toyota ylivoimaa.
Noille repesin aina ja edelleen.- Anonyymi
fiat petojen sukua.. tuli aina mieleen kun näki tarran.... susi jo syntyessään
- Anonyymi
Eli olet aika riekaleina, älä enää repeile.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
fiat petojen sukua.. tuli aina mieleen kun näki tarran.... susi jo syntyessään
"Tossa 80 vai 90 luvulla oli bemarissa: mene ohi jos pääset. Samainen oli jossain fortisakin."
Ja sitten kun se oli uimarannan parkissa, niin siinä parkkipaikalla lipui sen ohi Fiat Ritmo Abarth, Maranellon punainen, jonka peräpuolessa luki käsin tussilla oikein isolla kirjoitettuna: "Matojen sukua".
Se meni sen Bemarin ohi, ykkösvaihteella. Ja se oli sille Bemarille ihan oikein, koska sen konehuoneeseen oli laitettu liikaa muovia.
- Anonyymi
Ladan takaikkunassa.
SE VARMA KOTIMAINEN
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336544- 356023
- 293324
- 452770
- 342604
- 152288
- 372158
- 161996
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401839En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757