Hei
Olisin kysynyt mitä teillä näyttää kaapelimodeemin Thomson TCW710 signaalitasot kun loggaatte sisään purkkiin?
Minulla näkyy kohdassa Connection/Downstream Channel/SNR arvo 36.0dB ja Downstream power -1.1dBmV
Minulla näkyy kohdassa Connection/Upstream Channel/SNR arvo 36.0dB ja Upstream power 52dBmV.
En tiedä mitä näiden pitäisi olla?
Mietin vain, että pitääkö soittaa johonkin antennifirmaan ta Elisalle, että tulevat mittaamaan kaapelit, kun yhteys pätkii.
Tosin epäilen vahvasti Elisan päätä (Riihimäki). Kaikki ATK laitteet TV:t on sellaisten älykkäiden jatkojohtojen päässä, missä sisällä vikavirta/ylijännitesuojat (myös puhelimelle ja TV-signaalille).
Yhteys on nopea, kun se toimii (3M kaapeli), mutta aina välillä yhteys on poikki!
terv:Ilphander
Kaapelimodeemin signaalitasot
ilphander
1
3829
Vastaukset
- jontsikka
Tutulla on thompsonissa suunnilleen samanlaiset arvot ja netti toimii hyvin (10M welho). Minulla on ollut tuota paremmat signaalit, mutta silti on kaatuillut välillä (welho 20M). Olen lukenut, että kaapelimodeemi saattaisi tykätä kyttyrää lähellä olevasta kännykästäkin (modeemi kaatuu ja käynnistyy uudelleen).
http://www.speedguide.net/read_articles.php?id=1197 ainakin tuon sivun mukaan tasosi ovat ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305840- 345343
- 293034
- 342454
- 372118
- 152088
- 382043
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391656