Uusi R-sarja

mahti-saki

mitä hauskaa on ajaa tutisevalla vanhojen ukkojen homosohvallla joka on vieläpä aivan paskan näköinen? öljy pöllähtää aina kun pistää käyntiin eikä mutkiin voi ajaa sen kovempaa kuin jollain vanhalla warrella tai mossella?

ihmettelen vaan.

5

1694

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sie vaan!

Ihmettele sie pois - eihän sulla muuta tekemistä olekaan. Paitsi mitä nyt jonkun huonon provon tänne heität säännöllisin väliajoin!
      Osta itsellesi kunnon pyörä ja nauti sillä ajosta niin paljon, ettei tarvi ihmetellä toisten valintoja!
      Niin minä olen tehnyt eikä mun tarvi edes sulle kertoa minkä merkkinen tai -tyyppinen mun pyöräni on. Pyörä on yhtä henkilökohtainen valinta kuin muijakin; se ei kuulu muille!
      Jos ostat vihdoinkin jonkin ajopelin itsellesi niin toivon sydämestäni sulle ihania loppukesän ajoreissuja!

• kuvasi

Laita kuvasi tänne tai linkki missä sen voimme nähdä. Sitten saisimme oikein omakohtaisesti nähdä miltä se tutiseva, paskannäköinen, pöllähdyksiä päästelevä homo näyttää;-)

• kuvasi
        mahti-saki kirjoitti:

http://www.bmwmotorcycles.com/bikes/bike.jsp?b=r1200rt

Minä kirjoitin;
        "Laita kuvasi tänne tai linkki missä sen voimme nähdä. Sitten saisimme oikein omakohtaisesti nähdä miltä se tutiseva, paskannäköinen, pöllähdyksiä päästelevä homo näyttää;-)"

Taitaa luetun ymmärtäminen - muun "ymmärtämättömyyden lisäksi - olla sinulla pahasti hukassa.
        Mistä iästä alkaen olet kuvitellut olevasi moottoripyörä? Antamassasi linkissä oli nimittäin moottoripyörän kuva!
        No, jospa lääkityksesi saadaan seuraavalla tohtorissa käynnillä kohdalleen.

• kkk66

lapsellinen provo, ei anna aihetta jatkokeskusteluun....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7264
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6775
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      31
      3714
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3190
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2824
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2622
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2208
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2156
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2007
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1980
    Aihe