Olen tuntenut useita vaakamiehiä ja seurustellut yhden kanssa. Olen tullut siihen tulokseen, että parasta pitää vaakamies 'vain' kaverina. Tämäkään kun ei ole ihan ongelmatonta.
Vaakamies on parhaimmillaan henkevä ja älyllinen keskustelukumppani; minkään muun merkin miespuolisen edustajan kanssa en ole puhunut yhtä paljon kuin vaakamiehen kanssa.
Vaakamies on kuitenkin mielestäni pohjimmiltaan yksinäinen susi, joka ei aina edes ole halukas pitämään yhteyttä kavereihinsa. Hän mieluusti vetätyy yksinäisyyteen pohtimaan itseään, kun voisi sensijaan olla vähän aktiivisempi yhteydenpitäjä ja jakaa asioita muiden kanssa.
Mitä mieltä olette itse te vaakamiehet - tunnistatteko tällaista itsessänne? Miten suhtaudutte kaverisuhteisiin naisen kanssa - sopiko tällainen teille joskus jopa paremmin kuin 'raastava intohimo'? Onko pelkkänä kaverina olo teistä ehkä ihanteellista ihmissuhteessa oloa loppujen lopuksi?
Kyselee Neitsyt-nainen
Vaakamies
2
809
Vastaukset
- näinkö on
enpä vaakamiehenä tunnista tuosta kirjoituksestasi itteeni kovin pitkälle.Kun meitä vaaka miehiäkin on luonteen puolesta joka "lähtöön".Mitä yhteyden pitoon tulee,minä ainakin olen halukas olemaan kontaktissa kavereihin ,jos sellasia on.Vaakamiehenä olen "oppinut"valitsemaan seurani..kyllä kaikkien merkkien "edustajat"haluavat olla "tiettyinä"hetkinä omassa rauhassa,kuten sinäkin neitsyt nainen.Näillä palstoilla otetaan näköjään muistakin horoskooppi merkeistä kaikki "irti".
- Nimetön
Kyllähän tuo tutulta kuulostaa, helposti tulee vetäydyttyä omiin ajatuksiin. Toisaalta se on enemmän tai vähemmän hetkellistä eikä ole tarkoitus loukata, se vaan on tapa käsitellä asioita.
Vaaka-mies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336864- 386324
- 293474
- 452950
- 342684
- 152368
- 372188
- 162056
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481917En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191787