Hei, onko muita 19.10. syntyneitä vaakatyttöjä? Kiinnostaisi kuinka moni tällä hetkellä sinkkuna? Itse olen ikisinkku ja olisi kiva tietää johtuuko tämä syntymäpäivästäni? :)
19.10. syntyneitä?
3
650
Vastaukset
- sama vuosikin!
No moi!
Tismalleen samana päivänä tämäkin nainen syntynyt... Oon kyl aika paljon koittanut sitoutua ja moneen kertaan..tosin kaikki tuntuu kariutuvan... Nooh, en tiiä johtuuko päivästä ;) Lapsia mulla ei ole..
Kiva tavata samojen tähtien alla syntynyt! :D - Vaakanainen89
Harvoin tapaa samana päivänä syntyneitä :)
Mulla taas päinvastoin, tuntuu että pitäisi seurustella kaikkien kanssa ja kenekään kanssa kuitenkaan osaa olla onnellinen.. Jää aina puuttumaan "se jokin". Taidan olla ikiseurustelija. :D Toisaalta se voi johtua tästä meidän syvään uurretusta tarpeesta rakastaa ja rakastaa ja tulla itsekin vähän rakastetuksi..- Vaaka76
Minäkin olen syntynyt 19.10! Kohta on synttärit! Sinkku olen minäkin. Vesimiehen kanssa ollut ehkä paras ja pisin suhde. Sitten toisena tulee oinas. Jousimies ei sopinut mitenkään..
Parhaiten sujuu vaakatytön kanssa, eli itsekseni. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337084- 386514
- 293564
- 453110
- 342764
- 162522
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481967- 341820