Tapasin sinut Skorppioni-mies keväällä toukokuussa. Jos tunnistat tästä itsesi, niin ota yhteyttä. Jäit vaan jotenkin mieleeni. Vein sinut autolla hotelille.
Skorppioni-mies
6
1849
Vastaukset
- änimöl
...niin että mitä, aika epätoivosta jos noin huonot merkit annat.. Kerro missä merkeissä tapasitte ja ole rehellinen.. Mitä väliä.
- minä minä
minä minä minä...kuinkas sattuikin ettäs tänne tulin just lueskelemaan kun sinä rakkaani tänne olit kirjuutellut????
Ooh mikä yllätys löytää sinut täältä.....
oih...en voi uskoa tätä todeksi....mikä yhteensattuma TODELLAKIN:)- Tunturin-tyttö
Oletko se varmasti sinä? Mikä sinun nimi on ja missä sinä asut?
- mä......
Tunturin-tyttö kirjoitti:
Oletko se varmasti sinä? Mikä sinun nimi on ja missä sinä asut?
juno junou
"
t:"uuno juno" - Tunurin-tyttö
mä...... kirjoitti:
juno junou
"
t:"uuno juno"Kerropa mikä minun nimi on? Ole rehellinen jos olet se oikea henkilö jota etsin!!!
- Rskdslfjls
Tunurin-tyttö kirjoitti:
Kerropa mikä minun nimi on? Ole rehellinen jos olet se oikea henkilö jota etsin!!!
No et sä ny sitä henkilöä täältä löydä haloooo onko järkee?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316109- 345613
- 293154
- 342514
- 442447
- 152188
- 372138
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391726- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191707