minä muutin perheeni kanssa puoli vuotta sitten nastolaan.nyt minä haluan muuttaa nastolasta kauas pois,olemme maahanmuuttajia tulimme nigeriasta ja meillä oli hyvä koti aluksi heinolassa,työn takia tulimme nastolaan, odotukset oli hyvät muuton suhteen..perheeni joutuu joka päivä rasistien huutelun ja pilkan kohteeksi.kadulla koulussa kaupassa joka paikassas..minut ja 16 vuotias poikani on pahoinpidelty 2 kertaa tämän aikana minkä olemme täällä olleet.poliisi on voimaton ei saa pahoinpitelijöitä kiinni eikä muutenkaan kitkettyä rasismia.luulen että nastolan poliisikin hieman rasisti.heinola oli ihan eri maata siellä sai kävellä ihan vapaasti ei täällä,muutto pois on ainut vaihtoehto tai sitten rasistit vankilaan loppuelämäksi.
nastola rasitit
13
920
Vastaukset
- omias juttelet....
Tai pahoja unia katselet.
Tää on niin ihana...idyllinen pieni kunta,missä kaikki eriväriset ihmiset elääpi sulassa sovussa keskenään.
Elä sie ala mollimaan ensinkään meiän kylää,nuorekasta Nastolaa:))
Höpsö.- on,
suomen persereikä.kun jumala loi ihmisen ja porasi sille persereikää ni poran lastuista tehtiin nastolalaiset...
- Mitäs läksit???
Mitäs läksit???
- Hyvää matkaa.
Mitähän jos pakkaisit kamas ja muuttaisit takas sinne Afrikkaa niin ei tarvis valittaa. Tee palvelus ja vie kaveriskin samalla.
- - nastolalainen
Nastolassa on valitettavan pitkät perinteet rasismissa. Tämä harmi vain muutaman toimettoman hullun vuoksi. Virkavaltaa en sen sijaan syyttelisi. Yleisestikin taitaa rasismi olla pahinta pienillä maaseutupaikkakunnilla varsinkin taantuneilla teollisuuspaikkakunnilla. Suurissa kaupungeissa on jo totuttu kansainväliseen ja monikulttuuriseen katukuvaan.
- ding ding
Näin on, juntit on juntteja näillä pikkupaikkakunnilla...........Isoille paikkakunnille kanttaa täällä muuttaa.
- tavat
Mun puolesta voitte palatta sinne mistä ootte lähtenykki,jos teil ei kerran oo muuta hommaa ku valittaa kuin huonosti menee.Tässä maassa menee monella muulla paljon heikommin ja ne ei siitä turhia jupise.
- Nimim. Erkki
...jos jollakin menee huonommin kuin muilla,
niin nämä 'muut' saavat tyytyä kohtaloons?
Siis kunhan tämä epäonnenlintu vain pitäytyy jupisemasta turhia.
Varsin erikoinen tapa ajatella.
-Oletko ajellut hiuksesi pois? Tulipahan rivien välistä sellainenkin tuulahdus.
- Anonyymi
Nastolaiset hokee olevansa osaavia jos osaa trukkia ajaa minkä nyt osaa kaikki.
- Anonyymi
Toivottavasti nigerialainen on jo poistunut maastamme. Tai ainakin ns. poistunut keskuudestamme.
- Anonyymi
ai työn perässä aika huono provo oli toi nigerialais kirjeen aloitus
- Anonyymi
Nastolan rasismi kunniaan. Nigerialaiset sun muu paskasakki hävitettävä.
- Anonyymi
Toivottavasti kaikki nigerialaiset sun muut kaltaisensa kiertävät kaukaa Nastolan ja Suomen. Emme halua maahamme tuota tummaa roskasakkia. Toivotan nigerialaisille sun muille matkaa helvettiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih254094- 2563674
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282094Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701726Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161482Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81429Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4041320Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501219Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens761053Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏301050