Yhteiskuntatieteiden maisteriksi

Nimetön

voiko opiskella etänä maisteriksi? tai edes "melkein" etänä ? :)

1

1977

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yleispätevästi sanottuna

Melko usein maisteriksi voi lukea "etänä". Eli lukee kirjat, ja käy aina tenteissä tekemässä sitten opintopisteitä kasan.

Itse olen tainnut maksimissaan tehdä opintiviikko aikana yhdessä tentissä 12 ov. Eli se taitanee olla noin 20 opintopistettä.

Eli jos maisterin tutkinto on 120 opintopistettä, niin se tarkoittaa sitä, että 6 kertaa käyntiä koululla, ja kirjat lukee itse etänä. Tosin, siihen maisteriin kuuluu gradu, ja graduseminaarissa taitaa usein pitää käydä, jossei saa sovittua sitä professorin kanssa etätyöksi kans.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      257
      7057
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      66
      4684
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      141
      3319
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      162
      2419
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1900
    6. Kylillä nainen puhutaan

Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?
      Ikävä
      66
      1741
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      178
      1676
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      31
      1548
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1524
    10. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      39
      1425
    Aihe