onko kukaan syönyt eläviä mustekaloja ?
mustekala
4
1538
Vastaukset
- määsää.
En mutta ostereitahan voi pitää elävänä ravintona koska ne kuuluu nielaista elävinä.
- voi syödä
raakana jos niin haluaa, mutta aika usein niitä syödään (nykyään) gratinoituna. Syy on se, että kaikki eivät ole ottanee rokotusta maksatulehduksen varalta, ja raaoista äyriäisistä sen saa aika helpolla - eroon tosin ei pääse kuin krematoriossa. Ja toinen syy on se, että ne maistuvat paljon paremmilta gratinoituna kuin raakana.
- mustekala ja
voi syödä kirjoitti:
raakana jos niin haluaa, mutta aika usein niitä syödään (nykyään) gratinoituna. Syy on se, että kaikki eivät ole ottanee rokotusta maksatulehduksen varalta, ja raaoista äyriäisistä sen saa aika helpolla - eroon tosin ei pääse kuin krematoriossa. Ja toinen syy on se, että ne maistuvat paljon paremmilta gratinoituna kuin raakana.
päinvastoin.
- salaatissa,
paistettuna täytettynä ja ilman täytettä valkosipulivoissa perunan kanssa. Elävät taitaisivat lähteä käppimään, ennenkuin uppoavat suuhusi. Olin juuri Kroatiassa, ja katselin Konzumin valikoimia mustekalasta, oli monta sorttia. Ne oli pakastimessa ja maksoivat siinä 2-3 Euroa kilo. Siellä tulisi edulliseksi syödä 3 kertaa viikossa mustekalaa, seepiaa jne. Voi jummi, nyt vasta huomasin, että nimität itseäsi kalastajaksi. Minä kun olen hakenut sellaista miestä...Nyt taidat sinä hävitä kuin se mustekala?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336364- 355863
- 293284
- 452690
- 342594
- 152258
- 372148
- 161956
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401799En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747