Onko jollain kokemusta s80 kaukovaloista kun eivät jää päälle "vilautus" kyllä toimii
volvo s80 kaukovalot
4
1769
Vastaukset
- valokatkaisin
"päällä" asennossa, eikä pelkillä päivävaloilla ?
- ei näy
Eli normaalisti ajettaessa valot päällä joudun itse pitämään valoviikseä pohjassa jos haluan ajaa pitkillä. Koska normaalistihan pitkät ovat jääneet palamaan vedettäessä viiksestä itseenpäin loppuun asti ja sammuneet vedettäessä toisen kerran.
- ekaksi
ei näy kirjoitti:
Eli normaalisti ajettaessa valot päällä joudun itse pitämään valoviikseä pohjassa jos haluan ajaa pitkillä. Koska normaalistihan pitkät ovat jääneet palamaan vedettäessä viiksestä itseenpäin loppuun asti ja sammuneet vedettäessä toisen kerran.
kojetaulussa vasemmalla oleva valokatkaisija toiseen asentoon. Mulla ainakin menee näin: Vasemmalla lyhyet, keskellä pelkät parkit ja oikealla saa pitkät jäämään päälle.
- allukki
ei näy kirjoitti:
lukekaa hyvät ihmiset autonohjekirja älkää tehkö itsestänne tyhmiä idiootteja.tai vaihtakaa autoa missä ei ole automaatti valoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337084- 386514
- 293564
- 453110
- 342764
- 162522
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481967- 341820