Vantaalla,otin kännykän kameralla kuvankin.Ihmettelin kun olin lenkillä ja isohko kesy lintu oli puun oksalla,pitkässä nokassa oli tammenterho tai sen näkönen,kummallista kun ei pelänny yhtään minua.
Olipas mahtava näky,ja se kun oli niin kesy.
Pähkinähakki
1
492
Vastaukset
- kalvolalainen
Tänään puoliltapäivin olin kävelyllä metsäautotiellä kun eteen lennähti pähkinähakki. Se kulki kilometrin verran edessäni, aina välillä pysähtyi katsomaan taakseen ihan kuin olisi odottanut mua, kun jatkoin matkaa sekin hyppeli eteenpäin. Luulin jo että se on raajarikko, kun ei mene metsään vaan pomppii siinä tiellä edessäni. Sitten se ykskaks lähti lentoon ja katosi kuusikkoon. En ole koskaan ennen nähnyt pähkinänakkelia saati tollain käyttäytyvää lintua. Heti kotiin tultua lintukirjaa selaamaan ja soittamaan lintuja bongaavalle veljelle, hakkihan se oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337074- 386474
- 293544
- 453100
- 342744
- 162462
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481957- 341810