Pari kierrosta vielä ja Ässät ottaa sarjataulukosta oman tutun paikkansa. Sakke Pietilä ja turkulaisten sekoilu ovat olleet vielä alkukaudesta kovia vastuksia, mutta porilaisten kova taistelu jumbopaikasta palkitaan lähikierroksina, ja Ässät valtaa oman kiistattoman asemansa heikoimpana liigajoukkueena jälleen itselleen.
Ässät löytämässä paikkansa
6
248
Vastaukset
- epi123
pölö
- sdfsdf
taas kaikenmailman kalakukot, turgulaiset j a raumalaiset riehuvat täältä. menkää teinit kotiinne
- Selvännäkijä Sohrus
Ja tänäänkin otettiin askel kohti vääjäämätöntä. Matkan pituus on nyt vain enää kiinni siitä, miten nopeasti Turussa valmennus vaihtuu. Mutta huoli on kuitenkin enää kosmeettista; kohta porilaiset saavat ansaitsemansa sarjasijoituksen.
- nmmm,
purkavat vain omaa pahaaoloansa toisiin.Ketjun avaaja on itse varmasti joku ihmeen. Vaasan Sportin kannattaja.
- Selvännäkijä Sohrus
nmmm, kirjoitti:
purkavat vain omaa pahaaoloansa toisiin.Ketjun avaaja on itse varmasti joku ihmeen. Vaasan Sportin kannattaja.
En suinkaan ole teini tai Sportin kannattaja.
Olen 35-vuotias Detroit Red Wingsin kannattaja.
Ja niin... Ässät on kohta sarjassa viimeisenä. Niin kuin kaiken järjen mukaan pitää ollakin. Se nyt vain on niin, ei se liity havainnoitsijan ikään tai kannattajuuteen.
- Kala-Kukko
Tosiaan kaksi kierrosta vielä ja sitten Ässät on viimeinen. Yllättävän kauan siinä menikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336204- 345693
- 293214
- 342534
- 442467
- 152208
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401749En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727- 121721