Moi!
Keväällä meitä olisi matkaan lähdössä pari pariskuntaa ja kyselenkin kaupungista 30-kymppisille sopivaa baaria? Eli ei mitään teinipaikkaa mutta ei mitään humpaakaan vaan kunnon menoa =)
menopaikkaa?
4
1100
Vastaukset
- käsitys
Olen keskusteluista saanut semmoisen kuvan että munchen ei sinänsä ole "menomesta". Itse olin siellä viikon ja baareja en kyllä pahemmin huomannut. Oluthuoneita sitäkin enemmän. Ja paljon porukkaa kaikissa niissä. Muuten munchen on oikein mukava paikka, näkemistä ja tekemistä riittää ja jos aika käy pitkäksi niin siinä lähiympäristössä on paljon nähtävyyksiä, jo pelkästään maisemat ovat mahtavat alppeja kohti ajaessa.
- biletyskortteli
on aina ollut ja on vieläkin Schwabing (keskustasta pohjoiseen). sinne menee kaikki jotka haluavat nähdä ja tulla nähdyksi. googlesta löytyy lisätietoja. Karnevaalin aikaan on Münchenissä kaikkialla "die Hölle los". Kannattais suomalaistenkin tutustua saksalaiseen karnevaalimenoon!
- Muc
Riippuu mitä haluaa.
Schwabingista löytyy baareja/klubeja, mutta jos oikeasti haluaa bailata aamuun asti niin Ostbahnhoffille ja sieltä 5 min kävely Kultfabrikkiin. Kymmeniä baareja ja diskoja. - Malkomx
Muc kirjoitti:
Riippuu mitä haluaa.
Schwabingista löytyy baareja/klubeja, mutta jos oikeasti haluaa bailata aamuun asti niin Ostbahnhoffille ja sieltä 5 min kävely Kultfabrikkiin. Kymmeniä baareja ja diskoja.Hard Rock cafeeta vasta päätä.Tosi in paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336524- 356003
- 293324
- 452770
- 342604
- 152278
- 372158
- 161986
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401829En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757