Mulla on farkkumegane break 2004 ja 1.6. Ajettu 95000km. Olen itsekin aina vähän hämmästelly kytkintä ja nyt appiukko, ajettuaan autoamme, sanoi, että ottaapa kytkin ylhäältä kii. Ja etteipä olisi kytkinremppa tulossa. Apua! voiko sitä enää säätää ja MITÄ MAKSAA KYTKINREMPPA??? Voiko loppujen lopuksi "noin tuoreessa ja vähän ajetussa" olla kytkin loppu?? Aiemmin meillä oli scenic ja se oli -00. Ajetttiin sillä 5v eikä kertaakaan tehty kytkin remppaa. Kilometrejäkin tuli yli 150000km.
Kytkin ottaa kamalan ylhäältä kii Megane Farkku 2004.
Ei kai vain taas...
4
1115
Vastaukset
- Hötkyile
se kytkin ottaa kaikissa megane II malleissa ylhäältä kiinni,on ominaisuus eikä vika.Siihen pitää vaan totutella..
- megane01
Ottaako megane I mallissakin? Huolto sanoi et saattas kytkinremppaa kun ylhäältä ottaa. Kytkin ei kuitenkaan luista tietääkseni. Auto -01 ja ajettu 107 000 km. Ollut parilla ennen minua.
megane 1 ottaa normaalisti alhaalta. Todennäköisesti on ollut huonoja kuskeja ja kytkin on mennyttä.
Kyllähän se voi olla hajoamassakin, jos ei ole edellinen omistaja osannut ajaa. Mutta todennäköisesti ihan johtuu tosta tyyppiominaisuudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316119- 345633
- 293154
- 342514
- 442457
- 152198
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401739- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191707