Openoffice

suomenkieliseksi

Miten onnistuu? Minulla on 2009 Free kahdelta CD:ltä asennettuna. Paketinhallinnan mukaan ei ole tarjolla mitään kielipaketteja.

4

633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelkän suomenkielen palikan

se on:

openoffice.org-l10n-fi

kannattaisi kenties laittaa repot kuntoon easyurpmi -sivun kautta, ja täydentää sitten systeemiä vähitellen.

Kokeile antaa roottina komentoikkunasta komento:

urpmi openoffice.org-l10n-fi

josko rupeaisi kieli köytymään. Jolle löydy, niin sitten tuo easyurpmi.

• Mandriva-fi

sivuston kautta. Minulle nuo komentorivit ovat vähän oudompia, joten haen mieluiten suoraan rpm-tiedostoja. Samalla sain täydennettyä myös voikon toimivaksi. Aikaisemmin olen saanut kielipalikat kuntoon suoraan paketinhallinnasta, nyt ne jostain syystä puuttuvat sieltä.

• palikan nimi
        Mandriva-fi kirjoitti:

sivuston kautta. Minulle nuo komentorivit ovat vähän oudompia, joten haen mieluiten suoraan rpm-tiedostoja. Samalla sain täydennettyä myös voikon toimivaksi. Aikaisemmin olen saanut kielipalikat kuntoon suoraan paketinhallinnasta, nyt ne jostain syystä puuttuvat sieltä.

on:

openoffice.org-l10n-fi.rpm

sillä komentorivitlä toimiva urpmi -ohjelma ei osaa muunlaisia tiedostoja hakea - tai asentaa.

Kun paketinhallinta päivittää itsensä, se osaa hakea automaattisesti päivityksiä vain niille paketeille, joita systeemissä jo on, ja niihin riippuvuussuhteessa olevia muita paketteja. Jollei systeemissä ole suomenkielen palikkaa, ei se osaa sellaista etsiä, tai ehdottaa - ainakaan vielä.

Jos olet käyttänyt systeemin asennukseen esimerkiksi kahta CD -asennuslevyä, ja niitä on olemassa useampia, niin on varsin todennäköistä, että systeemisi on muillakin tavoin puutteellinen kuin yhden kielipaketin osalta. Muillakin ohjelmilla saattaa olla vastaavanlaisia paketteja saatavissa, mutta ei minkään virallisen paketinhallinan kautta.

• muistaakseni
        palikan nimi kirjoitti:

on:

openoffice.org-l10n-fi.rpm

sillä komentorivitlä toimiva urpmi -ohjelma ei osaa muunlaisia tiedostoja hakea - tai asentaa.

Kun paketinhallinta päivittää itsensä, se osaa hakea automaattisesti päivityksiä vain niille paketeille, joita systeemissä jo on, ja niihin riippuvuussuhteessa olevia muita paketteja. Jollei systeemissä ole suomenkielen palikkaa, ei se osaa sellaista etsiä, tai ehdottaa - ainakaan vielä.

Jos olet käyttänyt systeemin asennukseen esimerkiksi kahta CD -asennuslevyä, ja niitä on olemassa useampia, niin on varsin todennäköistä, että systeemisi on muillakin tavoin puutteellinen kuin yhden kielipaketin osalta. Muillakin ohjelmilla saattaa olla vastaavanlaisia paketteja saatavissa, mutta ei minkään virallisen paketinhallinan kautta.

kolme levyä ja varmaankin siten enemmän tavaraa. Toisaalta varmasti minulle turhaakin paljon. Olisikohan mahdollista kehittää jakelua siten, että peruslevyllä olisi vain tärkeimmät ja sitten muista vain otsikot paketinhallinnan hakuun, josta sitten itse kukin voisi latailla tarvitsemiaan paketteja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6544
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      6023
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3324
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2770
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2604
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2288
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1996
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1839
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1757
    Aihe