Smedsin upea tulkinta Tuntemattomasta sotilaasta esitetään Teemalla helmikuussa! Loistavaa!
Onnekseni olen niitä harvoja, jotka ovat nähneet tämän mieltäjärisyttävän teatterikappaleen (ja jopa saanut armon tulla ammutuksi siinä...) Mahtava piisi, paras teatteriesitys mitä ikinä MISSÄÄN olen nähnyt! Minun Tuntemattomani ei ole Laineen eikä Mollbergin, vaan Smedsin.
Nyt ihmiset kovalevytallentimet valmiiksi helmikuun seitsemättä varten...
Smedsin Tuntematon Teemalle
2
1399
Vastaukset
- :o)
Monihan tuon Smedsin Tuntemattoman on nähnyt, kun monta esitystä ollut ja lähes aina katsomo täynnä. :D Minäkin kuulun näihin "harvoihin", jotka sen on nähnyt.
- kai kuisti
Valitettavasti satuin avaamaan televison kanavalta jolla esitettiin tätä törkyä viitisen minuuttia yritin kestää ja ymmärtää mutta ei vaan pysty ei millään taas on ilmeisesti mielikuvitus/luovuus loppunut joten on pitänyt rääpiä vanhaa hyvää teosta miksi tällasta saa edes tehdä sama juttu kuin aikoinaan turkan kuvottavassa seitsemän veljestä versiossa tekotaiteellista tuubaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336744- 376213
- 293434
- 452900
- 342644
- 152338
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481897En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777