Berhandinkoira
Täällä etsisi 1,5 vuotias Berhandinkoira (nella) nimeltään uutta rakastavaa kotia, jossa saisi liikuntaa tarpeeksi.
Nykyiseni omistajani joutuvat valitettavasti minusta luopumaan, koska muutimme toiselle paikkakunnalle ja tästä johtuen muutimme myös omakotitalosta kerrostaloon.
Niin alkaa tämä kerrostalo asunto käymään pieneksi minulle, josta syystä etsinkin kuten edellä mainitsin niin sellaista kotia missä olisi tilaa paljon tai ainakin pääsisi mahdollisemman paljon ulkoilemaan.
Miulla on rokotukset voimassa sekä löytyy tunniste siru.
Minulla esiintyy ruoka-aine allergiaa mutta kaupan kuiva raksuilla ja kortisoni tableteilla omistajani ovat saaneet minut kuntoon, ettei kyseinen asia enää sinänsä minua vaivaa.
Olen lapsiystävällinen ja luonteeltani hyvin lempeä, mukava seurakoira.
Jos pystyt tarjoamaan minulle uuden kodin niin pyydän ottamaan yhteyttä omistajiini joko sähköpostitse taikka puhelimella.
Myös kuvia saa minusta pyyytämällä.
Voin matkustaa uuteen kotiin vähän kauemmaksikin koska tykkään olla autossa ja tärkeintä olisi nytten että löytäisin hyvän ja turvallisen kodin, en turhia hauku.
Hintaa minulla olisi 650 €, hinnassa löytyy myös vähän neuvotteluvaraa.
Asun tällä hetkellä Imatralla
sähköposti: pablo85@luukku.com
Myydään Berhandilainen
8
6250
Vastaukset
- ########
jos ilmottaisit koirastasi yhdistyksen sivuilla osiossa "kotia kaipaavat aikuiset koirat".
- --..-
jos antaisit jokaisen ilmoittaa koirastaan haluamassaan paikassa.
- bertsu
Hei olen kiinostunut bertsusta ja on kokemusta tuommoisesta isosta koirasta koska itselläni oli mutta jouduin antamaan periksi että pääsi lepoon Voisitko kertoa mistä on kotoisin ja onko muutenkin minkälainen luonne ym.
- Berhandilainen
Löydettiin berhandilaiselle uusi koti jo :)
- p h
paljon maksaa ei 650
pliiiis
- Maalaistaloon hyvä koira
Hei
Nella taitaa olla saanut jo kodin ??
Olen maatalon emäntä ja asun poikani ja koiran (kelpie Karjakoira)kanssa täällä maalla Mouhijärvellä. Toinen koiramme oli lopettava vanhuuden vuoksi.
Ikää oli jo 13 - vuotta.
Nyt olisin valmis ottamaan toisen , kun suruaika on menny ohi , Viivi kuoli Syyskuussa.
Meillä on emolehmiä , kokonais karjamäärä n. 60.
Olisin mielelläni tullut katsomaan Nellaa jos hän ei ole vielä saanut kotia.
Terveisin Anne Kaasalainen - p h
en v****** kauheen kallis ja varrmaan joku vanha koira mieti sitä
- Kiinan palatsikoira
Meillä on Kiinan palatsi koira se on myynissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644292Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372494- 1552151
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311162Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441132Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115860