Rapu nainen suoraan jos kiinnostus loppuu vai venkoileeko asian kanssa?
Sanooko..
3
873
Vastaukset
- nanity
vetkuttaa asiaa, kun ei halua loukata kumppaniaan, yrittää teoillaan itse tulla jätetyksi, kun jättää toisen... rapu särkee mielummin oman sydämmensä, kuin toisen sydämmen tämä on minun käsitykseni, olen itse rapu N
- No höh
Siltä tämä juuri vaikuttaa.. Kysyin että onko meidän välillä kaikki hyvin, sanoi että on, mutten usko sitä. Alkuhuumassa vaikutti ettei päästä minua minnekkään, mutta reagoi kohteliaisuuksiin nykyään tyyliin "enkä ole, et halua" toisaalta antaa hyvinkin ristiriitaista tietoa.. Emme seurustele, tapailemme.
- höpp
No höh kirjoitti:
Siltä tämä juuri vaikuttaa.. Kysyin että onko meidän välillä kaikki hyvin, sanoi että on, mutten usko sitä. Alkuhuumassa vaikutti ettei päästä minua minnekkään, mutta reagoi kohteliaisuuksiin nykyään tyyliin "enkä ole, et halua" toisaalta antaa hyvinkin ristiriitaista tietoa.. Emme seurustele, tapailemme.
jos vaikka vastapuoli ei näytä sen verran vahvistumisen kiinostusta, esimerkiksi liikaa imartelu haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336984- 386404
- 293494
- 452980
- 342714
- 152408
- 372198
- 162066
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481937En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191797