Mikä ihme vaivaa jousimiestä? Kotona odottaisi hyvä mies ja oma perhe mutta pakko on vaan pelata pelejään ja pettää....:((
Kuuluuko tämä tämän horoskooppimerkin luonteeseen vai sattuiko kohdalle poikkeava yksilö???
Pettävä jousimies
10
2563
Vastaukset
- Tunnen
Minun tuntemani jousimies siis mies ihan samanlainen. Aina täytyy olla jotain säpinää.
- tuittu -li
moneksi. Kyllähän näitäkin jousimiehiä on ja itsessänikin nuorempana oli tällaista; piti olla säpinää, mutta piti olla joku vakavakin ja vähän selän takana piti pitää peliä. Mutta jos elämä on tarpeeksi mielenkiintoista, niin se säpinä jää.
Työ, harrastukset ym. pitävät mielenkiinnon hereillä.
Minulle se on ollut ehdottomasti työ ja vapaa-aikana lasten urheiluharrstukset. Enää ei kaipaa muuta "säpinää". Suosittelisinkin näille jousimiehille uutta harrastusta tai työpaikan vaihtoa:) ei puolison vaihtoa.
- Aikuinen nainen
Jousimiehellä on aina monet verkot vedessä yhtäaikaa. Jousimies ei viihdy kotona, vaan haluaa aina olla menossa johonkin. Jousimies ei osaa rakastaa. Jousimies osaa valehdella erinomaisesti. (Paras valehtelija kaikista merkeistä.)
JOUSIMIEHELLE SOPII TOINEN JOUSIMIES!
Jätä se jousimiesnainen ja aloita uusi elämä!
ONNEA SINULLE!- Jouskarinainen-64
Yleistäminen on typerää !!!
Itse olen jouskarinainen ja minä en ole mikään pettäjä, eikä valehtelu kuulu minun elämääni, koska pärjään ilman valhtelua ja pettämistä.
Suvussani on "kalat" ja 2 "oinasta", jotka puhuu paskaa minkä kerkiää. Exäni (kauris) oli kova puhumaan paskaa ja pettäminen oli hänelle arkipäivää. Alkoholiongelmia hänellä oli ja on vieläkin.
Mitä rakkauteen tulee, niin minä seurustelen harvoin mutta pitkään ja rakkauteni on tulista. Annan helposti toiselle myös hellyyttä mitä toinen kaipaa.
Olen huomannut että viihdyn leijonamiehen seurassa, hän osaa miellyttää pelkkänä ystävänäkin. - ja kauris ukko
Jouskarinainen-64 kirjoitti:
Yleistäminen on typerää !!!
Itse olen jouskarinainen ja minä en ole mikään pettäjä, eikä valehtelu kuulu minun elämääni, koska pärjään ilman valhtelua ja pettämistä.
Suvussani on "kalat" ja 2 "oinasta", jotka puhuu paskaa minkä kerkiää. Exäni (kauris) oli kova puhumaan paskaa ja pettäminen oli hänelle arkipäivää. Alkoholiongelmia hänellä oli ja on vieläkin.
Mitä rakkauteen tulee, niin minä seurustelen harvoin mutta pitkään ja rakkauteni on tulista. Annan helposti toiselle myös hellyyttä mitä toinen kaipaa.
Olen huomannut että viihdyn leijonamiehen seurassa, hän osaa miellyttää pelkkänä ystävänäkin.melkein 30 vuotta avioliitossa ja kaksi aikuista lasta. Kauris on itseriittoinen ihminen, mitäpä tuosta jouskari voi antaa anteeksi, mutta jouskarin muisti on pitkä......
- kuin minä olisin
ja kauris ukko kirjoitti:
melkein 30 vuotta avioliitossa ja kaksi aikuista lasta. Kauris on itseriittoinen ihminen, mitäpä tuosta jouskari voi antaa anteeksi, mutta jouskarin muisti on pitkä......
tuon kirjoittanut. Tosiaan jouskarin muisti on pitkä. Voi antaa anteeksi, mutta muistaa....
- jousimiestä
viehättää kaikki uusi, sitä uteliaisuutta ja tiedonjanoa ei voita mikään.
Sitä tosin en allekirjoita, että kaikki jousimiehet pettäisivät, itselläni on se periaate, että puolisot ovat uskollisia toisilleen, pettäminen ei kuulu parisuhteeseen.
Enkä edes kestäisi sitä henkistä morkkista, minkä pettämisestä saisin. Sanotaas, että yksi mies kerrallaan:)
Jousimiehestä on mukavaa tutustua uusiin ihmisiin ja kuinka ollakaan, niin sitä vaan helposti ihastuvaa jousimiestä taas viedään pitkin ja poikin. Houkutus pettämiseen on varmasti suuri, muttei sellaiseen sorru jousimies, jolla on vahva itsetunto ja kunnioitusta toista kohtaan.
Mutta missä menee pettämisen raja, mikä luokitellaan pettämiseksi ja mikä ei, se menee ihan ihmisten omien luokituksien mukaan...- joonatan
Kyllä siitä jokainen pitää, että on läheisiä tuttuja ei siinä pettämisestä ole kysymys vaan toisen miellyttämisestä. Ehkä pitää toisen flirtistä ja ei osaa sanoa topaksti ei. Ei aina saa pahaa luulla ystävyydestä.
- on että
en koskaan petä, ei ole edes haluja sellaiseen. Keskustelkaapa rauhassa tuo asia selväksi ettei toistu, syyt siihen jne. T.Jouskarinainen
- uskollinen jouskari
olen oikein malliesimerkki jousimiehestä.
jousimieheen liittyy rehellisyys ja rehellisyyden arvostaminen, oikeudenmukaisuus.
toki jousimies on menevä luonne ja kyllästyy nopeasti.
itse olin 7 vuotta suhteessa, missä se seksi kuoli jo 4v jälkeen. kolme vuotta kärvistelin, mutta en pettänyt (vaikka olisi ollut tarjolla) koska se olisi ollut väärin toista kohtaa.
niinpä sitten erosin miehestäni, että pääsen kunnolla nauttimaan tarjonnasta.
mutta todennäköisesti naisesi on vaan maailman kyllästynein sinuun ja seksiin kanssasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728