John Websterin säälittävä elokuva, jossa jussi kuvaa yritelmäänsä elää itse (ja pakottamalla siihen perheensä) tässä maailmassa ilman öljyä.
Tämä nero teki ohjelmaa muuttamatta kuitenkaan nähdäkseni elämäntapojaan ja -arvojaan; piti käydä saaristossa mökillä (ääliö ensin souti moottorivenettä ja ilkkui ohiajajille - lopulta varmaan ihan surutta ajelivat bensakoneella.)( Sensijaan että olisivat luopuneet järjettömästä mökistä).
Tämä dille ohjaaja oli parissa haastattelussa niin onnettoman egopellen tuntuinen että on kiva nähdä sen p-tuotos (nimeltään jotain "katastrofin ainekset"(hahahahahaha).
Taidan saada vahvistusta antipatioilleni.
Sääliksi kävi ohjaajafasistin perhettä; nujerrettu puoliso ja mykiksi lytätyt lapset.
John Websterin
5
519
Vastaukset
- Sylwester Stallone
Pelle hei, arvostelet ensinnäkin ensinnäkin elokuvaa, jota et ole nähnyt. Toiseksi haluat nähdä elokuvan, jota pidät lähtökohtaisesti "p-tuotoksena. Mä säälin sun tapasia vässyköitä.
- puolustat itseäsi
säälittävästi. Sääli, sääli, sääli. Siis joku tekee leffoja (turhaa öljyssä lilluvaa skeidaa)
sii jotain joka on yks tuhoavimmista asioista maailmassa. HAHAHHHAHAHHAHHAH. Vihreetä-leffaa.... hahahahhaha. Piirretty dokumentti tai viel parempi ois varjoteateri. - herra webster
puolustat itseäsi kirjoitti:
säälittävästi. Sääli, sääli, sääli. Siis joku tekee leffoja (turhaa öljyssä lilluvaa skeidaa)
sii jotain joka on yks tuhoavimmista asioista maailmassa. HAHAHHHAHAHHAHHAH. Vihreetä-leffaa.... hahahahhaha. Piirretty dokumentti tai viel parempi ois varjoteateri.vaan vaimo joka häpee äijänsä skitsoilua.
- vebsteria
se tekee kyllä parhaansa. Hyvän näkönen. Vaimo aika halju, vois ottaa uuden. Mutt.
Se vaan ei oo vielä löytäny tyyliään. Se haluis ehkä tehdä tuhmia juttuja leffasssa... mun kanssa.
en mä sen jutuja jaksa katoo... - Katsoin puolet.
Ei millään pahalla, mutta tekemällä tehty. Sinänsä kiinnostava lähtökohta, mutta kaiken takaa paistaa egosentrisyys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2967271Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695294Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463367Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1112726- 1622469
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181920Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831736Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311578- 821554
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311510