uusi "raikas tuoksu" hakusessa

Töihin sopiva,ei "hyök...

Heippa, olen armoton hajuvesifriikki. nelikymppinen nainen,tykännyt aina hyvistä ja laadukkaista tuoksuista, sellaisista jotka myös tuoksuvat...

ja nyt sellainen ongelma että aloitan työt sellaisessa paikassa että voin toki käyttää hajuvesiä mutta en saa "haista" liiaksi hajuvesille.

Kaikki raikkaat,puhtaalle tuoksuvat nimet nyt esiin jos vaan tiedätte.
Eli haen sellaista joka pysyy,ei nouse silmille ja "hyökkää" vaan on miellyttävä pehmeä tai raikas tuoksu.

Aiemmin ollut mausteisten ystävä,nyt haluan opetella käyttämään maltillisempia ja miellyttäviä tuoksuja...

Kiitos jos saan vinkkejä,mitä kannattaisi alkaa kokeilemaan ;)

3

1997

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuoksuista on

se ralph itsessään aivan loistavan raikas... (se sininen).. Puman women (vaalpun) on raikas eikä kalliskaan. tommy hillfigerillä on dreaming, joka on ihanan persikkainen ja raikas mutta melkoisen neutralli=)

• !!!

- Dior - "Miss Dior Chérie"
      Oma suosikkini kaikista! Laadukas todellakin, kevyt, kaunis ja puhdas. Erittäin luonnollinen mutta ei silti todellakaan mikään laimea ja vaisu.
      Se ei kuitenkaan ole mikään ylenpalttisen tyttömäinen kukkaistuoksu vaan omalla kevyellä tavallaan mausteinen puutuoksu.

- Estée Lauder - "White Linen"
      Klassinen ja naisellinen kuitenkin kevyt. Todella ajaton ja toimii hyvin töissä. Ei liian jämäkän ja tiukan oloinen vaan rento. Kukkaistuoksuista paras sillä on juuri aikuisen naisen makuun eikä mikään tyttötuoksu. Sisältää maailman suosituinta ja kalleinta hajuvesikukkaa; bulgarian ruusua.

- Elizabeth Arden - "5th Avenue"
      Täyteläinen, melkein kuninkaallinen naisellinen tuoksu. Omalla kevyen puhtaalla kukkaistavallaan seksikäs. Sisältää mm. persikkaa ja vaniljaa.

- Kenzo - "Leu par Kenzo Woman"
      Todella raikas ja puhdas tuoksu. Seksikäs mutta viaton ja kukkamainen. Mm. minttu ja vanilja.

- Lancôme - "Miracle Forever"
      Tyylikkään ja sensuellin naisen kevyt tuoksu. On hyvin ilmava ja erittäin luonnollinen mutta ei silti jää laimeaksi ja kyllä huomataan! Sisältää täyteläistä vaniljaa ja viinimarjaa jonka vastapainoksi kevyitä kukkia ja setripuuta.

• omakin ehdotukseni

Ostin syksyllä itselleni myös tuon Kenzon L'eau Par Kenzo, ja tykkäsin kovasti, on raikas ja kevyt, ja silti siinä on tuoksua.
        Meillä on töissä moni allerginen hajuvesille, itsekin olen herkistynyt mm. laventelille, silmät alkaa vuotaan, yskittää ja kurkkua kuristaa. Kenzo ei tee mitään noista.

Toinen mistä itse ilahdun aamuisin on Biothermin appelsiinintuoksuinen vartalovesi Eau de Energie -sarjasta. Siinä sarjassa on myös tuoksuva vartalovoide. Cliniquen Happy sopii noiden kanssa, jos haluaa tuoksua enemmän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6544
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      6023
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3324
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2770
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2604
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2288
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1996
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1839
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1757
    Aihe