Kuka muistaa kyseisen elokuvan?
Siinä ajetaan kilpaa New Yorkista Pariisiin. Muistan katsoneeni elokuvan joskus 80-luvulla ja pidin siitä kovasti. Se on oiken hulvattoman hauska komedia, jossa mm. käydään kakkusotaa ja ajetaan sianpaskassa...
Olis mahtava saada tuo elokuva jostain videolle
Onko muita mahdollisuuksia kuin divarit tai tilata Amazonista(on turvallista?!)
Telkkarista ei ainakaan ole tullut sitten 80-luvun. Ei ainakaan voisi väittää, että on uusittu 10 kertaa niin kuin jotkut Bondit!!
The Great Race (1965)
7
994
Vastaukset
- mimmi
mm. Jack Lemmon, Tony Curtis, Natalie Wood
- Mr. Black
muistaakseni Blake Edwards (vaaleanpunainen pantteri).... En ole nähnyt missään videolla enkä DVD:nä... kannattaa tilata jostain
- _J_
löytyy playsta:
http://www.playusa.com/playusa.asp?page=title&r=R1&title=102140 - bronsu
Hassu yhteensattuma: Juuri aamulla mietin, mikä olikaan tuon kyseisen, lapsuudesta tutun, elokuvan nimi! Joo, muistan oikein hyvin tuon mainion elokuvan "Press the Button, Max!"
- natalie wood-fanitytteli
tosi hupaisasta leffasta puhut kyllä.aina välillä tulee katottua tuota rainaa. tosi hauska ja tunnelmallinen. itse lainasin sen tossa parisen vuotta sitten muistaakseni ihan hesan filmtownista tai makuunista. niistä fredan isoista liikkeistä. vois parhaiten filmtownista löytyä. kantsii tilata sit amazon.co.uk :sta tai blackstar.co.uk :sta. sieltä löytyy varmasti ja ovat TAKUULLA luotettavia.olen kummastakin paljon tilaillut. ja on helppoa jos on visa-kortti( täysin turvallista).kerro löytykö!!
- Ei ainakaan tosikko
Tilasin itse joskus DVD version amazon.de stä.
Ja oikeasti tämä elokuva sopii ehdottamasti kaikille komediasta tykkääville. - Suuri Alpakijo
Pystyn siirtämään Vhs:ltä dvd:lle
eppunormaali@netti.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2967271Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695294Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463367Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1112726- 1622469
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181920Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831736Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311578- 821554
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311510