Bongasin aika monta suositusta uuteen kirjaan facebookissa ja rupesin itsekin vampyyreihin friikahtaneena miettimään olisiko tuossa joulunajaksi rattoa.. Paras suositus oli Annakaisalta http://apps.new.facebook.com/runtoshop/recommendation.php?id=841
Idea on ilmeisesti teinivampyyriseikkailusta, mutta mielelläni saisin vähän lisää näkemystä oman ikäisiltä lukijoilta..
Kiinnostava vampyyrikirja - Onko joku lukenut?
2
673
Vastaukset
- ...
Olisi kannattanut mainita kirjan nimi tässä, Naamakirjan linkkiä ei näe jos ei kuulu siihen itse ja jos ei ole tuota sovellusta eikä tämän takia viitsi lisätä.
Parhaita vampyyrikirjoja mitä olen lukenut on Historiantutkija. Suosittelen!- scarabaeus
Tähän tekee mieleni laittaa vinkiksi Teille yks hauska kertomus
Kiusaaja
... joka löytyy tuolta Jatkonovellit sivustolta
tietoja palstasta
syys 2006
Siellä useamman kirjoittajan kooste.
Muistan kuinka hauskaa minulla oli niitä omia pätkiä kirjoittaessani.
Olen joskus funtsaillut, että saisinpa kirjoitettua ihan oman
vampyyritarinani tulevaisuudessa.
Historiantutkija
oli mielestäni sitä lukiessani ajoittain tylsää toistoa,
mutta näin jälkikäteen ajateltuna ja itsekin harrastajakirjoittajana
tiedän, että ei sellaista kirjaa ihan kättelyssä aikaansaa.
Hyvä opus kyllä.
Viime kesänä jossain maakunnissa luuraillessani
yhdessä ruokapuodissa se oli tarjouksena halpiskorissa, ja nyt vähän harmittaa kun en sitä kirjahyllyyni ostanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336864- 386324
- 293474
- 452950
- 342684
- 152368
- 372188
- 162056
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481917En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191787