Malaria

satunnainen matkailija

Jo Vietnamissa käyneet ja sinne aikovat, oletko ottanut tai ajatellut ottaa malarikuurin? Meillä matka on Saigon/Phan Thiet ja ollaan lähdössä vuodenvaihteessa.

9

2886

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ottaa...

malariakuuria noihin paikkoihin.

• 2008

olemme menossa tammikuun alussa samat paikat.
      Kävin jo lääkärissä ei ole malariaa ko.alueilla ja siinä lähistöllä eli ei tarvi malaria lääkkeitä.
      Jos lähtee muualle päin viatnamiin käymään tarkistettava asia erikseen.

• tanjar

Me kanssa ollaan menossa tammikuun 9pv noihin samoihin paikkoihin ja ei kuulemma tarvitse Malaria lääkettä eikä Japanin aivokuume rokotetta.

• satunnainen matkailija
        tanjar kirjoitti:

Me kanssa ollaan menossa tammikuun 9pv noihin samoihin paikkoihin ja ei kuulemma tarvitse Malaria lääkettä eikä Japanin aivokuume rokotetta.

Olen itsekin käynyt lääkärissä ja kehotti harkitsemaan malariakuuria. Mietitytti moinen kuuri, mutta kiitos asiallisista vastauksista. Hyvää matkaa kaikille Vietnamiin menijöille, meillä olisi vielä reilu kuukausi odotettava.

• taudit
        satunnainen matkailija kirjoitti:

Olen itsekin käynyt lääkärissä ja kehotti harkitsemaan malariakuuria. Mietitytti moinen kuuri, mutta kiitos asiallisista vastauksista. Hyvää matkaa kaikille Vietnamiin menijöille, meillä olisi vielä reilu kuukausi odotettava.

outoa jos lääkäri on pyytänyt harkitsemaan malariakuuria.Minun lääkäri tarkisti tilanteen netistä ja sanoi, että alueella ei ole malariaa.
        Suositteli ripulilääkkeitä matkalle ja tietysti pakolliset perusrokotukset.

• KYLVAAN

OTIN KUURIN. MIKSEN OLISI ILMAN! MITÄ SIITÄ VOITAN????

• bubu

Me ollaan myös lähdössä joulun jälkeen(Saigon-Phan Thiet) ja otettiin Malarian estolääkitys. Suosittelen kaikille jos liikutte muualle kuin kaupungissa.

• rahat,
        bubu kirjoitti:

Me ollaan myös lähdössä joulun jälkeen(Saigon-Phan Thiet) ja otettiin Malarian estolääkitys. Suosittelen kaikille jos liikutte muualle kuin kaupungissa.

ei tuolla alueella tarvita malarian estolääkitystä. Lisäksi on edesvastuutonta suositella ottamaan tarpeeton kuuri, malarialääkkeet ovat sen verran vahvaa myrkkyä ja sivuoireet voivat olla pahempia kuin itse malaria.

• matka lääkitys
        rahat, kirjoitti:

ei tuolla alueella tarvita malarian estolääkitystä. Lisäksi on edesvastuutonta suositella ottamaan tarpeeton kuuri, malarialääkkeet ovat sen verran vahvaa myrkkyä ja sivuoireet voivat olla pahempia kuin itse malaria.

näin on. Olen itse tarkka, että otan ne rokotteet ja lääkkeet mitä rokotuslääkäri suosittelee. Saigon - phan thiet lähi ympäristöineen ei ole malaria aluetta.
        Turhaa syödä malaria lääkkeitä varmuuden vuoksi.
        Oma suositus on, että jokainen käy rokotuslääkärillä varmistamassa henkilökohtaisen lääke tarpeensa reissuille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6434
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      5933
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3304
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2710
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2594
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2268
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1976
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1809
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1747
    Aihe