Todellisuudessa Tero on ollut paras koko ajan. Hän ei ole läyhännyt kenestäkään ja on oollut ystävä niidenkin kanssa, jotka ovat Teroa mollanneet.Ainut aito ihminen talossa
tero on ollut koko ajan
5
331
Vastaukset
- Lapinjylhä
Mutta minä näkisin sen nyt kumminkin niin, että tätä pystyy katsomaan toiseltakin kantilta. Joten olen vähän samaa mieltä, vaikka en näkisi asiaa noinkaan.
- toinen,
joka on kanssasi samaa mieltä.
Heti ensimmäinen viikko näytti ,kuka kukin oli talossa. He itse ei tajuakkaan, miten helppo heitä on analysoida.
Kuvan välityksellä kun tulee kaikki ilmeet, tunteet ja eleet esille, ei kukaan pysty sisintään piilottamaan, kun on katsottavissa 24/7.
Tero on tässä parhaimman kuvan antanut ja lisäpisteet tulee vielä siitä, että on kestänyt sakin hivutuksen.
Läppänä heitetyssä jutussa on aina totta toinen puoli.- i.klää*
Aivan tottta!
- Suuri salasielu.
Noin se vaan on ja samalla voi olla olemattakin.
Kun arvaa puolet oikein niin se voi olla myös puolet väärin.
Mutta taas jos ajattelee silleen positiivisesti, niin sehän on melkein oikein , ainakin puoliksi.
- alusta asti
suosikki Cheryllin lisäksi. Terossa ei mikään ärsytä, toisin kuin muissa jäljellä olevissa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2636346Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne562912Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä552766- 1562272
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161789Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1651455- 821444
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o261366Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351311Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091027