avopuolisoni kanssa tultu tanaan Sydneyyn ja meilla on hostelli kuukaudeksi Sydneysta. Tarkoitus olisi etsia toita molempien taalta ja lahtea jonnekin reissaamaan. Jos ketaan suomalaisia on talla hetkella Sydneyssa laittakaa mailia.
asko_eronen@hotmail.com tai
anumaarial@gmail.com
Ketaan suomalaisia Sydneyssa nyt?
6
1365
Vastaukset
- sydneyssa
Moi, laitoin teille mailia. Majailemme Marrickvillessa, lahella keskustaa.
- G'Day
Tulin kaupunkiin tämän viikon maanantaina työharjoitteluun ja olisi kiva tavata muitakin suomalaisia!
- Terppa
Joopa joo
Ei olla viela sydneyssa, mutta viikonlopuksi jos paasis sinne saakka,. nyt just ollaan mt isassa...huomenna lahdetaan ajeleen kohti sydneyta josta tarkoitus toita ja kamppa...ja auto myyda!! olis jees nahda ja vaihtaa kuulumisia... - G´Day!
Olen ollut pitempään Sydneyssä ja tunnen paikat.
Mutta en tullut tänne frendeilemään kenenkään vitun suomalaisten junttien kanssa, miksette tekin pysyneet Suomessa? Jos oikein haluaisin tutustua suomalaisiin yrittäisin tehdä niihin tuttavuutta ympärikännissä jossain taksijonossa Juupajoella aamuneljältä turpiinsaannin uhallakin. Miksette tekin tee samoin?- ajatellut
ottaa hevoselta poskeen!
- Juupajoella
viisastelemassa kielenkäytöllä tyhmyyksiä, joista isukkisi kuuluisi antaa sinulle kunnon selkäsauna senkin uhalla että lastensuojeluviranomaiset siitä syystä ehtyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748