Heipä hei kaikki alan harrastajat!
Minulla pieni pulmanen elämässä.
Joudun lähettämään tässä parin viikon sisällä yhdestä tilaisuudesta realiaikaista kuvaa skypen avulla.
Kysymys kuuluu, onko kellään kokmusta sellaisesta yhdistelmästä ,että web kameran paikalla olisi digi videokamera? Toimiiko sellainen yhdistelmä ja mitä pitäisi ottaa huomioon.
Minulla on sellainen Panasonikin digi videokamera, joka tallentaa muistikortille, tyyppiä en nyt muista tarkalleen mutta uusi peli se on. Sellainen miehen nyrkin kokoinen koko komeus :)
Siinä on mukana sellainen kaapeli jonka toisessa päässä on wirevare liitin ja toisessa päässä usp.
Sen olen jo saanut selville ,että sellainen väylä on hitaampi ( wirevare/ usp) kun verrataan wirevare (wirevare/ wirevare) väylään, eli tietokoneessakin olis vastaava liitin.
Mahdollisimman sotkusesti selvitetty , mutta koittakaa saada selvää. :)
Digi videokamera Web kameran korvike
jukkis 3
0
742
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337244- 396725
- 293674
- 453160
- 342814
- 162602
- 372208
- 162156
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482007- 341950