ite käytän tuota loops 3,4:losta aika paljon jotain siitä älyän. Mutta josko joku osais sanoa mulle että mitenkä saapi soitettua esim rumpuja ja sit jos käyttää piano rollia ja tekee siihen jotain sävelmää niin miten noi saapi soimaan yhtä aikaa se ei oikein mene mulle perille :D eli siis kun tuossa on pat ja song no mie olen tehnyt tuolla songnilla. mutta sit kun olen sitä piano rol käyttänyt ja siihen tehnyt jotain niin biisi onkin jotain tyyliin 1sekunnin kestävä. aika vaikee selittää tässä toivottavasti joku nyt ymmärti mitä ajan takaa. Kiitos
FruityLoops 3,4
Jontelius
1
1036
Vastaukset
- ewgEWG
Jeah. I am sorry to see that Hitler has not gassed you and your inferior family. I hope that you get a shallow grave after tormenting and dismembering death, you worthless piece of pigshit. I am not the seller of that phone in question but a person who hates shit-eating maggots like you. Hope the good people of KKK get their hands on you. Soon. You are truly worthless human garbage.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337174- 396685
- 293644
- 453150
- 342794
- 162592
- 372198
- 162126
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481997- 341910