Minun nenästäni tulee hajutonta ja väritöntä nestettä, epäilisin sitä aivonesteeksi.
Mutta minulla ei ole KOSKAAN oolut kallonmurtuma ja nytkään ei tunne sille. Voisikoi joku vastata viestiin ja kertoa mitä teen?
Hei, tarvitsen kipeästi apua!
9
1564
Vastaukset
- ajanvaraus
terveyskeskuksesta ja näytä vaivasi lääkärille äläkä enää kysele tyhmiä
- Niistä
nenäs
- shendi
Miten olis vaikka, että nenä vuotaa väritöntä ja hajutonta RÄKÄÄ ? Tuliko mieleen?
- vaaka n
just... :) tää on joku idiootti pila... :) Oliskohan nuhan poikasta! vai onko sitäkään ?? :D HAHHAH
- JouskariJouskari
Kuinka voi olla noin typerä jouskari ?
- shendi
koska Jousimiehethän ovat tunnetusti fiksuimpia, vaikka muut merkit eivät heitä ymmärtäisikään .
- JouskariJouskari
shendi kirjoitti:
koska Jousimiehethän ovat tunnetusti fiksuimpia, vaikka muut merkit eivät heitä ymmärtäisikään .
Minun pitäisi ymmärtää tota alottajaa, koska olen itsekin jouskari, mutta toi juttu menee jo yli hilseen.
- ÄIJÄ
Jouskarit ovat omaan napaan tuijottavia paskoja..saunan taakse ja kompostiin.
- huvy
Teot voivat vaikuttaa itsekkäiltä, mutta eivät ole. Älä puhu jos et tiedä. Tällaista tekstiä voisin kuvitella erään toisen horoskooppimerkin suusta ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336864- 386324
- 293474
- 452950
- 342684
- 152368
- 372188
- 162056
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481917En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191787