Minulla on alkoholionglma, josta haluan eroon.
Lisäksi poltan tupakkaa ja haluan lopettaa..
Tahdon apua
Elämä
7
1390
Vastaukset
- Ciidu98
Jos haluat apua niin niitä apu numeroita löytyy esimerkiksi:
1. puhelinluettelosta
2. netistä
3. lehdistä - Elina93.
Apua saa aina jos sitä itse haluaa. Sitä tuskin saa netistä vaan Ammattiauttajalta ja AA-kerhoista..:)
- ulpukankukkanen
se on korvien välistä kiinni.minä poltan sikarin kerran kuussa ja pidän sen siinä vaikka mieli tekeekin ja juon oluttakin harvoin.jos asut yksin niin hommaa lemmikki,silloin pidät siitä huolta eikä rahat mene päihteisiin ja esm.koiran kanssa voit liikkuakin niksat pois!
- Reino
Savukkeenpolton kykenin lopettamaan vuonna 1996, kun tupakkalaki tuli voimaan. Ei lopettamiseni tupakkalaista johtunut, vaan siitä, että aloin huolestua terveydestäni. Pelkäsin keuhkosyöpää, koska olin tupakoinut yli 48 vuotta. Pystyin lopettamaan, koska minulla oli motiivi.
Juopottelu sen sijaan on ongelma. Viihdyn humalassa, mutta olen terveydestäni huolissani. Olen pyytänyt terveyskeskuslääkäriltä apua juoppouteeni. Kehotti menemään asuinpaikkani alkoholipoliklinikalle, mutta sanoi kuitenkin, että se on itsestäsi kiinni.
Alkoholipoliklinikalla alta kolmikymppinen naispsykologi luetutti joitakin vihkosia alkoholismista. Vihkosia on tarjolla kaikissa terveyskeskuksissa odotustiloissa.
Kerran kahdessa viikossa oli minulle sitten varattu aika, jolloin sain akuhoitoa. Kysyin mihin vaivaan hoitoa tarkemmin ottaen annetaan. Sanoi, että vierotusoireisiin. Ei minulla koskaan ole mitään vierotusoireita ole ollut. Viisi ravintola-annosta viskiä palkitsee heti.
Haluaisin lopettaa alkoholinkäytön terveyssyistä, mutta en taida ilman apua siinä onnistua.
Olen jo yli 70-vuotias. Luulen, että maksani kestää loppuelämäni.
Tämä ei taida auttaa, mutta et ole yksin ongelmasi kanssa. - arvaappa ite
Kun kaikki muut keinot on kokeiltu niin liikunta on ainoa ja sen lisäksi suklaa; nämä toimii käytännössä sitten muut asiat joiden täytyy olla ikäänkuin kunnossa:)
- meneekö huonosti?
hommaa vielä huumeongelma sitten jo nuo sinun ongelmat alkaa näyttää tarpeeksi hyvältä, ja voit mennä itkemään a-klinikka säätiölle kuinka huonosti sulla menee ja menetä vielä kämppä niin olet tosi pohjalla.
- Aina Yksin
Perkele tapa ittes. Tai tee jotain ihan oikeesti ei se apu täältä löyddy vaan sustata itestä!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644292Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372494- 1552151
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311162Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441132Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115860