Löysin brittiläisen kollageenipuristeen nimeltä PureLogicol. Sitä mainostetaan ihon, hiusten ja kynsien hyvinvointiin. Olin aikeissa laittaa tekokynnet, mutta nyt olen käyttänyt tuotetta 2 puristetta iltaisin reilun 3 kk:n ajan ja kynteni ovat kiiltävät ja vahvat - paremmat kuin koskaan. Ja hiusten kasvu on kiihtynyt ja ihokin voi paremmin. Paras "kauneuskapseli" mikä minulla tullut vastaan.
Omien kynsien vahvistaminen
6
1710
Vastaukset
- kiinnostunut!
Missä PureLogicol -kollageenikapseleita myydään?
-haluun heti kokeilla!-- vakiokäyttäjä
Itse olen ostanut Stocmannilta.
- kynnet vahvistuvat
Itsellä menossa kolmas PureLogicol "kuuri" eli pakkaus. Jo nyt huomaan, että kynnet alkavat vahvistumaan juuristaan ja kynsien kasvunopeus on lisääntynyt! Myös hiuspohjaani on alkanut kasvamaan uusia hiuksia, joten kollageeni todella kulkeutuu sinne minne sen luvataankin.
- PureLogicol fani
Purelogicol kollageenikapselit ovat aivan loistava tuote! Lähestyessäni 60 vuooden ikää hiukseni lähtivät harvenemaan/ohenemaan ja kynnet lohkeilivat. Nyt puoli vuotta tuotteita käyttänenä tilanne on korjaantunut. Hiukset ja kynnet vahvistuneet ja hiusten lähtö loppunut kokonaan. Tämä tuote todella toimii.
- kccvdisjfd
suomesta saa monenlaisia kollageenivalmiseteita. niistä vahvin taitaa olla ultracoll
- miekitahonheti
Mistä kaikista paikoista tuota voi ostaa? Meillä ei ole Stocmannia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336624- 356063
- 293344
- 452810
- 342624
- 152308
- 372158
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons441863En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767