Avaruus sci-fi sarja minulta hukassa on, katsoin sitä ala-asteella ollessani 90-luvun puolessa välissä. Muistaakseni se tuli TV:2lta kyseessä ei kuitenkaan ole Babylon 5. Sarjan hahmoista muistan ainakin n. 40-50v miehen jolla oli bionisia ruumiinosia, ainakin korva ja sydän. Muistaako kukaan tällaista sarjaa.
sci-fi sarja hukassa
6
2712
Vastaukset
- Pera
Tehtävä: Maa (Earth: Final Conflict)?
- Atheros
Ei valitettavasti ollut Tehtävä: Maa.
Etsimäni sarja oli vanhempi ehkä vuosilta 92-95. Ehkä tämä on taas joku sairaan mielikuvitukseni tuote, kuten kaipaamani perunalastut nimeltä Manfredin Fiksut Naksut, joita kukaan ei myöskään muista. Olen aivan varma että kyseisiä perunalastuja oli olemassa. - Nimimerkki
Atheros kirjoitti:
Ei valitettavasti ollut Tehtävä: Maa.
Etsimäni sarja oli vanhempi ehkä vuosilta 92-95. Ehkä tämä on taas joku sairaan mielikuvitukseni tuote, kuten kaipaamani perunalastut nimeltä Manfredin Fiksut Naksut, joita kukaan ei myöskään muista. Olen aivan varma että kyseisiä perunalastuja oli olemassa.
- oisko?
En tosin muista ko. sarjasta juuri mitään, olisko siinä ollut tuollainen hemmo. pidin kuitenkin sarjasta.
- keinosydän, androidi, robotti?
Täytyy kyllä myöntää että kymmeniä scifi-sarjoja seuranneenakaan ei noin heppoisilla avuilla pysty auttamaan.
- Scifistinististi
Kyseinen sarja oli todellakin Maa kaksi. Semmoista perus halpis semi-scifiä. Karkeasti tuollaista Firefly:n tasoista märehdintää.
Siirtokunta-aluksella räjähtää pommi sen saapuessa uuteen maailmaan, ja pakokapseleissa maahan pudonneet alkavat keräillä itseään ja romujaan ja suuntaamaan putoamismantereensa toiseen reunaan, jonne siirtokunta tulee perustaa.
Matkalla tutustutaan paikalliseen rotuun ja vankeihin, joita hallitus on jo aiemmin heivaillut planeetalle alustaviksi siirtolaisiksi.
Melko itseään toistava ja samoissa teemoissa junnaava räpellys. Tuli muistaakseni melko aikaisin (olisiko ollut samalla ohjelmapaikalla kun Brisco County Jr.)
Jäi muistaakseni tosi typerästi kesken (pelkkä mielikuva kylläkin tämä), eli ainakaan mitään boxia ei kannata hommata, ellei halvalla saa.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717