Hyvä ja asiantunteva kosmetologi Helsingistä?

Näppylänaama vm-80

Haen Helsingistä hyvää kosmetologia joka oikeasti osaisi määrätä oikeat hoidot.

Tuntuu,että mikä tahansa hoito sopisi omaan ongelma ihooni ja että ne paikat joissa olen juossut tähän mennessä ovat ns. "vasemmalla kädellä" päätyneet aina siihen normaaliin ihonpuhdistukseen sen kummemmin ihoa analysoimatta.

Ongelmana itsellä on mm. näppyläisyyteen taipuvainen iho,suurentuneet ihohuokoset ja puristelusta syntyneet "ihokuopat" joista haluaisin päästä mahdollisuuksien mukaan eroon(alle vuoden vanhoja)

Onko teillä mitään vinkkejä minne kannattaisi mennä koska en taaskaan haluaisi heittää rahojani "kankkulan kaivoon"?

8

1077

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiakas ja pitkään

Ihokeskus Taina Paarmas, Tilkantori 6.
      SUOSITTELEN!

• Eila rules

Eila Helgren kauneuskeskus Töölössä.

• Jaana

Itse myös ollut jo monta vuotta Ihokeskuksen tyytyväinen kanta-asiakas. Tässä vielä [URL=http://www.ihokeskus.fi]kauneushoitolan[/URL] linkki :)

• Saaraliinis

Komppaan Taina Paarmasta Tilkantorilla. Hänen kauttaan sain todella apua ongelmaani ja ihan uskomattoman hyvät hoitotuotteet (Dr. Baumann). Tainan hoitola on ihan paras!

• mekaanista puhdistus

Tietääkö kukaan pk-seudulla kosmetologia joka olisi keskittynyt kasvohoidossa mekaaniseen puhdistukseen? Minulla on hyvä iho ja tarvitsen ainoastaan pienten miliumien avaamista neulalla ja mustapäiden pois ottamista raudalla.

Paikat joita olen kokeillut ovat lähinna keskittyneet ihon rasvaamiseen mennen tullen jota itsekin voin tehdä kotona joka päivä. Mekaaninen puhdistus on mitä tarvitsen jota itse en voi tehdä. Jos joku tietää niin pliis kertokaa, Mulla oli huippu kosmetologi 21 vuoden ajan joka jäi eläkkeelle. Kyllä on suru puserossa...

• Kymmenen vuoden kokemuksella ja oman acnen kärsineenä olen tehnyt tuhansia ihonpuhdistuksia ja saanut lupaavia tuloksia yhdistelemällä laitehoitoja ja mekaanista ihonpuhdistusta!Kauneushoitola Lähde-Spring www.lahdespring.fi

• Marle60

Voi olla hyvä paikka, mutta asiakaspalvelu horjuvaa. Varasin ajan, mutta sovittuun aikaan hoitolan ovi oli lukossa, eikä ketään saanut edes puhelimella kiinni.

• asiakas5

Kävin L-Beauty hoitolassa keskustassa ja olin tyydyväinen. Tehtiin ultraääni ihonpuhdistus mekaaninen puhdistus, iho näytti kyllä paremmalta sen jälkeen. Ja huollellisesti tehtiin, hintataso myös ei korkea:) www.l-beauty.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6544
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      6023
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3324
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2770
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2604
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2288
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1996
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1839
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1757
    Aihe