ostamassa olen. MacBookia tarkemmin sanoen. Mitä mun pitäisi saada mukaan ja mitä mun pitäisi tietää salasanoista?
Mikä virustorjunta olisi paras? Eeehehehe, vitsi vitsi.
käytettyä
5
502
Vastaukset
- MP33
Jos asennat koneen käyttöjärjestelmän uudelleen niin et tarvitse salasanojakaan. Samalla saat edellisen käyttäjän softat ja omat asetukset pois ja voit aloittaa Macin käyttämisen puhtaalta pöydältä.
- macia
kun on noin neljä kuukautta vanha, niin ajattelin mennä nykyisellä asennuksella.
macia kirjoitti:
kun on noin neljä kuukautta vanha, niin ajattelin mennä nykyisellä asennuksella.
tarvitset ylläpitäjän salasanan. Totta mooses hän sen sulle kertoo.
Kai sen pystyy asennus-DVD:llä ohittamaan/vaihtamaan, mutta ei ole tarvinnut kokeilla.- macia
RepeRuutikallo kirjoitti:
tarvitset ylläpitäjän salasanan. Totta mooses hän sen sulle kertoo.
Kai sen pystyy asennus-DVD:llä ohittamaan/vaihtamaan, mutta ei ole tarvinnut kokeilla.on root vai ubuntun tapaan ensimmäinen käyttäjä? Jälkimmäisessä tapauksessa kyllä asennan kyllä uudestaan.
- 1stMacFinn
macia kirjoitti:
on root vai ubuntun tapaan ensimmäinen käyttäjä? Jälkimmäisessä tapauksessa kyllä asennan kyllä uudestaan.
Oletusarvoisesti root-käyttäjä ei ole käytössä. Se pitää erikseen tehdä. Ylläpitäjällä kannattaa luoda itselle oma ylläpitäjä tunnus ja poistaa edellisen omistajan tunnus sen jälkeen ja poistaa hänen kotikansionsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337314- 396825
- 323827
- 453220
- 342824
- 162632
- 372218
- 162166
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482017- 342010