Heissan,
Mulla ois tässä ideaa pukkaamassa aikalailla. Nyt ois suunnitteilla oma piirros keramiikkimukiin. Oisko täällä ketään joka osais neuvoa kuinka voisin edetä ideani suhteen.
Mistä kannattais tilata erä mukeja ja kuinka piirroksen painatus käy itse mukeihin; painotalo ym??
Oma tuotanto
5
2707
Vastaukset
- unelmasi rahalla
Arabia tekee Teema-mukiin haluamasi painatuksen. Minimitilaus 500 kpl. Hinta noussee reilusti yli kympin kappale. Laatu erinomainen.
Jos löydät yhteyden Aasiaan, kuvamukisi voi maksaa n. 0,50-2e/kpl riippuen määrästä. Rahti sitten päälle. Mukin malli ja posliinin laatu heikko.- 123
Oletko varma, että kyseessä on Suomessa valmistettu muki? Teemaa tulee myös Aasiasta.
- Nanna Savu
123 kirjoitti:
Oletko varma, että kyseessä on Suomessa valmistettu muki? Teemaa tulee myös Aasiasta.
Joku oli tarkistanut Iittalan myymälästä, että Muumimukit tuodaan Aasiasta. (Ks. Punaista keramiikkaa ketju tuossa alla.) Muki prikulleen sama muki on se sitten Muumimuki tai Teemamuki. Hassua sinällään, koska Teema on Iittalan ja Muumit ovat Arabian pohjaleimalla. Pikkuisen omituista touhua.
Jos muki tuodaan Aasiasta, älä suostu maksamaan siitä kahta euroa enempää. - -kuva mukiin-
Nanna Savu kirjoitti:
Joku oli tarkistanut Iittalan myymälästä, että Muumimukit tuodaan Aasiasta. (Ks. Punaista keramiikkaa ketju tuossa alla.) Muki prikulleen sama muki on se sitten Muumimuki tai Teemamuki. Hassua sinällään, koska Teema on Iittalan ja Muumit ovat Arabian pohjaleimalla. Pikkuisen omituista touhua.
Jos muki tuodaan Aasiasta, älä suostu maksamaan siitä kahta euroa enempää.Mihin paikkaan/yritykseen mun pitäis sitten ottaa yhteyttä. Siis Arabialle, Iittalalle?
Meinasin mennä sekaisin kun puhuitte Teema- ja Muumimukeista :)
- ostin jo
lataa kuva koneelta ja muki tulee noin viikossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337084- 386514
- 293564
- 453110
- 342764
- 162522
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481967- 341820