Pangkor ja Formula 1

Pangoriin

Mahtaakohan tuo Sepangin F1 kisa vaikuttaa hotellin saamiseen Pangorilta?
Aamupäivän surffailtuani netissä en löytänyt kuin muutaman käpysen hotellin vapaana. Olemme siis ajatelleet viettä aikaa Pangorissa viikko ennen kisaa. (5.4)
Ainakin kaikki neljän ja viiden tähden mestat olivat täynnä. Jopa Pangor Laut Resort.
Jos jollakulla tulee mieleen kiva hotelli (tai mieluummin chalet), joka sopii isälle ja 11v pojalle, niin kertokaa ihmeessä.

5

756

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

KL on formuloiden aikaan ihan piukassa, joka saattanee vaikuttaa myös siihen, että Pangkorilla on ryysistä -paikalliset pakenevat.

Itse suosittelen kyllä pojan kanssa Pangkor Island Beach Resortia! Mutta jahka tilaa ei mukamas löydy, niin Teluk Nipahin kylästä tuli meidän suosikki ja siellä oli pari siistin näköistä mestaa. Valitettavasti en juuri nyt nimiä muista : ( Ja koko ajan sinnekin rakennettiin uutta.

Yritä tuota Beach Resortia! Eiköhän jonkun firman kautta löydy huone.

• Pangkorilla pyörinyt

Heips!
      Jos on vaikea varaus aika Beach resortin varaus ssyteemi ei toimi. Ota yhteyttä reserve@pangkorislandbeach.com manuaalisesti, ei nimittäin toimi myöskään muina ruuhka aikoina, kuten jouluna
      En pahemmin varaisi mitään Pangkorilta muuta, Pangkor laut onok mutta hirveä hintainen.
      Port Dicksonissa on ok hotelli. Avillion, lähellä KLI lentokentää, mutta ranta ja vesi ei ole ihan ok.
      Terkuin
      Jaana

• Pangkoriin*

Olen laittanut varauspyynnön kahdesti k.o. osoitteeseen, eivätkä ole vastanneet. Taidanpa soittaa sinne.
        Pangor Laut on muten fully booked:(, Olis ollut halvimmillaan 400$ per yö.
        Onkos kokemuksia tuolla lentokentän kupeessa olevasta Teluk Dalam Resortista. Siellä näyttäis olevan tilaa.

• Pangkoriin**
        Pangkoriin* kirjoitti:

Olen laittanut varauspyynnön kahdesti k.o. osoitteeseen, eivätkä ole vastanneet. Taidanpa soittaa sinne.
        Pangor Laut on muten fully booked:(, Olis ollut halvimmillaan 400$ per yö.
        Onkos kokemuksia tuolla lentokentän kupeessa olevasta Teluk Dalam Resortista. Siellä näyttäis olevan tilaa.

Vastaanpa omaan viestiin...
        Pangkor Island Beach resort vahvisti huonevarauksen, joten homma kunnossa.
        6 yötä hintaan 1560 MYR Ocean Wing huoneessa.

• Pangkoriin****
        Pangkoriin** kirjoitti:

Vastaanpa omaan viestiin...
        Pangkor Island Beach resort vahvisti huonevarauksen, joten homma kunnossa.
        6 yötä hintaan 1560 MYR Ocean Wing huoneessa.

Mikäs on saaren kauppakeskus?
        Löytyykö ylipäätään sekatavarakauppaa, josta saa juotavia (olut, vesi) ja muita perustuotteita?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5800
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5303
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3004
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2444
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2108
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2068
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      36
      1952
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1691
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      37
      1634
    Aihe