Heippa!
Ystäväni on aasiassa reissaamassa. hän on ottanut sieltä liittymän. Minä saan hänen viestinsä, mutta kun vastaan viestit eivät yleensä mene perille, sama kun kirjoitan uuden viestin. olen siis saanut kaikki hänen viestit, hän ehkä 20% lähettämistäni.. minulla soneran liittymä ja samsungin puhelin.(en muista mallia, useemman vuoden vanha) Missähän vika?Välillä välitystietoja ei tule ollenkaan, joskus odottaa.
miksei viestini mene perille
filee
1
265
Vastaukset
- LeenuLii
Jos operaatttorillasi ei ole (roaming)sopimusta tämän ulkomaisen operaattorin kanssa, ei ulkomainen operaattori välttämättä suostu toimittamaan viestejä perille. Varmista asia vielä operaattoriltasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315939- 345433
- 293074
- 342454
- 442287
- 372118
- 152108
- 121701
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391686