Kuka tyhmä on keksinyt lauseen "raha ei tee onnelliseksi" Mä olisin maailman onnellisin ihminen jos mun ei tarvis enää ikinä murehtia raha asioita.
Kyllä se niin on että sitä rahaa tarvii siihen elämiseen ja pinna kiristyy jos näyttää siltä että ei oo varaa maksaa laskuja.
Olisin
5
1009
Vastaukset
- Mies--25
Ei raha tietysti automaattisesti onnea tuo mukanaan, joten siinä mielessä väittämä osuu varsin hyvin maaliinsa. Helpottaahan se, toki. Vaikka itsekin kaipaisin taloudelliseen tilanteeseeni kohennusta mm. varsin kalliiden unelmieni takia, niin eipä tuo elämä lopulta juuri mihinkään muuttuisi alun hämmästelyn jälkeen. Tietysti stressi vähän helpottaisi, mutta onnea..? Tuskin sentään.
Kyllä se lopulta löytyy jostain muualta. Yleensä sitä ei edes ymmärrä silloin kun sitä on, johon ainakin itse syyllistyn jatkuvasti.- mulle
se tois onnen. Kaikkee muuta mulla on mutta ei sitä rahaa ja se aiheuttaa ahdistusta. Ja mä en puhu nyt mistään kalliista unelmista vaan siitä että saisin lainani maksettua pois.
- <<<<
AINAKIN SITTEN OLISIN SELLAINEN ÄIJÄ JOKA PANISI RAHOISTAAN REIPPAAN OSAN SÄÄSTÖÖN JA SELLAINEN ÄIJÄ
JOKA SITTEN AJAISI AJOKORTINKIN JA AJAISI VALKOISELLA OPEL COMMODORE 67-72 MALLI KAUPPAAN JA SITTEN VECTRA CARAVAN DTIILLÄ JOSSA SOISI ROD STEWART JA FACES JA ROLLING STONES - tonyCASH
Raha ei tee onnelliseksi? -No en minä onnea haluakaan vaan RAHAA!!
- 1M € ja enemmän
Jos olisin miljonääri, henkilökohtainen inhimillisen kehityksen indeksi parantuisi selvästi:
1) Opinnot voisi suorittaa mieleisessään lukiossa ja yliopistossa ilman taloudellisia rasitteita
2) Voisi nauttia orgaanisesta gourmét ruoasta ja juomista
... Lääkkeiden tarve vähentyy/poistuu terveellisen ravinnon ansiosta
... samoin terveys pysyy hyvänä
3) Hyvä koulutus varmistaisi mielenkiintoisen ja mahdollisesti hyvin palkatun ammatin maailmalla
4) Voisi ostaa vaikka 100K € tontin ja rakentaa sille käsityönä talon vaikka osittain asuntolainan avulla
P.S. Työssäoloehto 55 vuoden ajalta (15-70 ikävuodet) on alle 250K €, joten jättämällä osan käteistalletuksiin ja rahoitusvälineisiin voi turvata tulevaisuutta hieman.
P.P.S. Edelliseen liittyen, 15K € p.a. takaa erittäin laadukkaan elintason vaikkei sillä ylenmääräistä ylellisyyttä saakaan. Tämän 15K € saa jo, mikäli esim. 500K € portfolio kasvaa vuosittain 50K €.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624133Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372443- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100908Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840