eli huomenna 12.1 pitäisi astua palvelukseen, mutta olen ajatellut mennä sivariin ja nyt kysynkin että jos haen sivariin niin joudunku sinne heti vai meneekö siinä jonkun aikaa??
kiitos vastaajille.
huomenna inttiin
4
1053
Vastaukset
- varusmies A1
osta hame ei sinua siellä tarvita!
- tombbbba
Kaveri ns.kävi armeijassa ja oli yhden päivän siellä :D 2 vuotta antoivat miettimisaikaa kun sanoi hakevansa sivariin..tai sitten karkaat muutaman kerran armeijasta ni saat lykkäystä 2vuotta ;D tuli nähtyä uskomattomia suorituksia armeija aikoihin....
Mutta ei sinne sivariin heti joudu...Mutta mitä nopeemmin alta pois sen parempi...- Sivarimajuri
Kannattaa vaihtaa sivariin ja aloittaa opiskelu mahdollisimman pian. Tällöin voit anoa lykkäystä kun sinua sivariin pyydetään. Tällöin voit mahdollisesti saada opiskelun jälkeen oman alan hommia sivarina ja näinollen saada oikeasti hyödyllistä työkokemusta. Varsinkin oikiksen käyneille voi tulla TODELLA hyödyllistä työkokemusta tämän ansiosta.
Kun sivaripaperit kirjoitat pääset pois heti seuraavana päivänä. Ilmoita asiasta heti kun pääset kompanjan päällikön puheille. Ilmoita syyksi eettiset syyt ja sano, että et halua olla tekemisissä tällaisen toiminnan kanssa.
Sivariin sinun käsketään hakea itse, mutta itse käsky tulee yleensä aika pitkän ajan kuluttua. Lähinnä 6-12kk
- armeijasta
haluatko vapautuksen armeijasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337144- 396625
- 293614
- 453130
- 342784
- 162572
- 372198
- 162116
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341870