Biologian opettaja kysyi tunnilla oppilailtaan, mikä p:llä alkava on jaguaarin jälkeläinen, mutta pienempi?
Pikku-Kalle viittasi innokkaana ja vastasi:
- Porcshe!
Olen itse keksinyt vitsin ja lähetin sen Suomen Parhaat Vitsit -kilapiluun ja se löytyykin vuoden 2004 Suomen Parhaat Vitsit -kirjasta. :)
Jaguaarin jälkeläinen
5
2916
Vastaukset
- lammas
miten saatoin eksyä tähän toisen kerran peräkkäin.
- kyllä
ratkiriemukkaan hauska vitsi! Eipä uskoisi että on joku itse keksinyt näin hyvän vitsin. Tämä on taattua pikkujoulukamaa, taatusti saa porukan nauramaan (ainakin kertojalle).
- lammas
se on mun kaveri joka sen keksi :D:D:D:D
enhä mä haluu mitenkää kerskailla
ps. toi oli jo kesävitsi mut semmosille jotka ei viäl oo lukenu et se on hitti - darth
lammas kirjoitti:
se on mun kaveri joka sen keksi :D:D:D:D
enhä mä haluu mitenkää kerskailla
ps. toi oli jo kesävitsi mut semmosille jotka ei viäl oo lukenu et se on hittiIhan paska :( en nauranut yhtään tollaselle vitsille ..... hanki happosilmä huumoria perseeseen
- iisacci
darth kirjoitti:
Ihan paska :( en nauranut yhtään tollaselle vitsille ..... hanki happosilmä huumoria perseeseen
kumpa saisin tietää jonku sun vitsis darth sun on varmaa iha perseestä kaivettu ku oot vaa kattellinen polulle ku se sai sen vitsin johonki kirjaan ja itte et keksi mitää kirjaan sopivaa vitsiä ja mäki voin keksii paremman ku darth tässä yks: mikä on ruskea alua venäjällä
vastaus: KAKKA AREA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1625355Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1551264Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106972Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne21917