Kulkeeko yksikään 200?

ajomestari Kalle.

Lehmäluokan pelejä noi Triumffit. Yksikään ei kulje yli 200 edes lastutettuna. Ai niin, eihän niin harvinaisiin saa edes tulppia puhumattakaan Powercommanderista. ER-5 pesee joka Trumban puolikaasulla.

Nauttikaa hitaasta ja arvokkaasta kyydistä vinkuvilla pappapyörillänne. Minä vedän 300 Kawalla ja moikkaan mennessäni.

13

2894

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wäbäwäbä

kyllähän sinne tielle mahtuu..tassu pystyyn vaan.

• mie vuan

Onpa siellä aika monta mallia, jotka kulkee reilusti yli 200. Ja ertsillä on aika turhaa lähteä missään olosuhteissa viivalle.... Kattele sieltä messuilta tai sitten mopolehdistä "mestari Kalle"....

• mitään pyörää

Varmastikaan et edes omista minkään nimistä pyörää

• taasen

todistettua toi jaappanilaisen "pyöräilijän" viisaus!!!

• Daytona 955

Joo kesällä Ahvenistolla , tervetuloa moikkaillaan siellä.

• Laardiahteri

Trumpan Rocket pesee KAIKKI sarjavalmisteiset sataankahteenkymppiin lähdöissä. Lisää palikoita kun laittaa, niin löytyy kampiakselilta 230hp. Taidat olla höpöhöpömies - heheheheeh :)))))!

• antaa olla

Ei oikeasti maksais vaivaa vastailla näiden amispoikien kuitteihen. Harvinaista kyllä, ei kirjoitusvirheitä, juurikaan...

• Alpo Kurkisen kaksoisveli

No nythän on hyvinkin pitkälti tuo nopeusjutska kiinni siittä kaasutuksesta.

Jarskin kanssa ajoin kerran hupiajoa ja kun väänsi kahvasta niin mittariin tuli ihan nopeasti 240-250-260 ja sitten tuntui, että tippuu kyydistä joten piti sitten hiljentää.

Uskoisinkin todellisen nopeuden yltävän tuohon 200 vauhtiin. Eihän se Kawasakin vauhtiin tietenkään yllä ei puhettakaan, mutta hyvin dopattu saa se lehmäkin olla pysyäkseen perässä ja saa ER-5:llakin enemmän kuin puolikaasua antaa.

Moikka vaan takaisin ajomestarille.

• Koeajamassa eri Triumphit.
        ainakin 5 mallia jotka menee >200km/h.

• British Racing Green

"Yksikään ei kulje yli 200 edes lastutettuna."
      Siinähän ajat tutkaan 200 lasissa. Loppuupahan ajot siihen.

• GPS-mittamies

Olen ajanut tännän vahingossa Sprintillä gepsin mukaan 237... eikös se oo yli 200?

• Wikasakeilla

voit tulla kokeileen kawalla, er5, 6, 7 tai 8 millon vaan! et pety!

• ...pahaakin...

...painajaista :D. Oli taatusti hiki kun heräsit ;). Mä voin lähteä mun kiusatulla Rocketilla viivalle koska tahansa. Sulla ei taatusti pää kestä. Vie sinä se mopedisi muovinkeräyspisteeseen - urpo ;D.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1720
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe