Itse epäilin valitun päävalmentajamme pätevyyttä.
Nyt ei tarvitse enää.
Valmentajamme valitsee MM-kisoihin parhaat hyppääjämme, jättää heidät kotiin harjoittelemaan ja keskittymään kauden tärkeimpään koitokseen sekä
antaa kokelaille näytön paikan kansainvälisissä kilpailuissa, joista valitaan sitten täydennys maajoukkueeseemme. Tämä osoittaa Janne Väätäisen kypsyyttä päävalmentajana.
Samaa ei ollut havaittavissa Tommi Nikusen aikana.
Hyvä Janne, kyllä tästä hyvä tulee jo tänä ja tulevina vuosina. Onneksi olkoon:)
Janne Väätäinen
3
460
Vastaukset
- Rankkaa....
Täytyyhän poikien välillä huilata ja ladata akkuja, eihän tuollaista päätöntä menoa kukaan jaksa ;)
- Eka
Kaikki nyt joukkueessa olleet (jos oli osanotto-oikeus) olivat jo Nikusen aikana käyneet MC-kisoissa. Sekä vielä useita muita, jotka ovat luvan saaneet
- Jo vain!
Kyllä huippuhyppääjien valmennustauko oli hyvä ratkaisu! Täydet pisteet niin valmentajille kuin hyppääjille.
Täytyy kuitenkin muistaa että Janne Ahonen ja muut hyppääjät kiersivät Maailman Cup:ia myös rahan takia. Mäkihyppääjät ovat amattiurheilijoita jotka saavat tulonsa palkintorahoina ja mainossopimuksista. Käsittääkseni huippuurheilijat saavat itse päättää mihin kisoihin osallistuvat. Varmasti valmentajat ja kilpailujen järjestäjät esittävät neuvoja ja ohjeita mutta eiköhän urheilija päätä itse lopulta miten hän valmistuu arvokisoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465397Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561957Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748