Kunnianloukkaus vakavamasennus

Tuonpuoleinen odottaa

Eräs todella vakava kunnianloukkaus olen kertonut aiemminkin täällä ovat tehneet kaikki oireet mitä voi olla. Nyt olen lopullisesti sekoamassa kahden tyttökamun jätettyä niiden takia jotka tämän tekivät minulle ja nyt ovat kertoneet koko kylälle ja tiedän että yhdelle kaupanmyyjälle on kerrottu kun ei tervehdi eikä puhu kuten ennen.
JOPA APTEEKISSA! hain masennus lääkkeitä eräs päivä ja näin kun eräs rouva puhui toiselle minusta näin heti ja katsoivat todella halveksivasti menin että puhuitteko minusta? anteeksi? ei kyllä puhuttu.

Tänään kävin taas apteekissa ja katsoi todella halveksivasti se joka juorusi minusta ja sivu silmällä katsoi ja virnuili vittumaisesti.

Olen tulossa hulluksi jumalauta!!
en voi mennä kylille kun jokainen puhuu ja kohta tapan jonkun. Tulen hulluksi ja se pelottaa koska muutama käynti vielä kylillä ja kun näen jonkun nauravan mä menetän järkeni ja hakkaan sen.

No en ainakaan syyttä tappanut tämä elämä on käsittämätöntä kipua olen se tyyppi josta
on levylle koottu kaikki mahdollinen että minua halveksitaan ja pidetään tyhmänä. Olen puhunut täällä aikemminkin. Mutta nyt sekoan enää muutama päivä ja tiedän että en ole enää järjissäni.

"no ahdistaaks sua ny ku meil on ne pian ne on ulkomaillakin ja kaikki alkaa vihaan sua" arvatkaa mitä pian teidän ruumiinosat on koottu levyjen sijaan kattilaani vit*n paskiaiset!

4

377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuonpuoleinen odottaa

eri paikkakunnalle? kauas tästä paikkakunnasta?
      kun katson kuvia internetistä uusista paikoista missä en ole käynyt oloni tuntuu oikeasti paremmalta että saan siellä olla rauhassa tämän kylän kusipäistä ja aloittaa uuden elämän uudessa paikassa? parantakaa oloani voinko muuttaa esim. 400km täältä? jos sen verran voin teille sanoa että se on ensi askel uuteen elämään järkyttävän vakavanmasennuksen kanssa taistelu alkaisi,
      tällä kunnalla se ei ole mahdollista taju meinaa lähtä kun avaan ulkooven, siksi eristäydyn sisälle.
      Kännissä sitten kylille muistelemaan hyviä hetkejä joita löytyikin 19v tältä paikkakunnalta.

Kysymys: olen täysikäinen,ihan täysjärkinen (masennusta lukuunottamatta) kykenen huolehtimaan itsestä osaan ostaa ruokaa ja siivota kämppää.
      VOINKO MUUTTAA VAI VOIKO TÄYSIIKÄISTÄ 22VUOTIASTA MIESTÄ PITÄÄ VANKILASSA SAMALLA PAIKKAKUNNALLA?
      jos joku tähän vastaa kiitokset suuresti.

• minä muutin sinun ikäisenä pk seudulle kun työttömyys ynnä muu alkoi landella vituttaa ja täällä olen vieläkin.töitä täältä voi saada vielä ilman koulutustakin ,mutta vuokrat on aika kalliit,mutta parempi täällä on aloittaa ikään kuin puhtaalta pöydältä.

• ......

Mikä ihme voi 22v nuoressa miehessä olla niin vihattavaa,että koko kylä juoruaa?Sellainen juorun kohteena oleminen on ahdistavaa kenelle tahansa.Pienellä paikkakunnalla vielä korostuu.Jospa siellä apteekissa puhuivatkin totta,etteivät sinusta puhuneet.Muuttaisiko se mitään?Jos sinä nyt kuitenkin sekoat,niin voit seota vainoharhaiseen psykoosiin tms.Voit mennä terv.keskuslääkärille ja puhua sekoamisuhastasi.Joku lisälääkitys masennuksen hoidon lisäksi voisi olla paikallaan.Suomessa kuitenkin jokainen saa asua millä paikkakunnalla haluaa

• henkinen pakolainen =)

Olen itse muuttanut pois tuppukylästä jo 10v sitten isoon kaupunkiin. Oli todella minullekin ahdistavaa, koska oikesti keski-pohjalaisessa tuppukylässä kytätään ja juorutaan. Yleensä ihmissuhdeasiat ja sen semmoiset kiinnostavat niitä joilla ei tosiaan ole omassa elämässä mitään kokemisen arvoista.

On ihanaa täällä, kun kukaan ei tuntenut eikä kukaan nykyäänkään seuraa kuka käy kylässä ja mihinkä aikaan. Kaikilla on omat murheensa ja ilonsa eikä niitä tarvi jakaa naapureiden tai yleensä kenenkään kanssa jonka kanssa ei halua. Naapurin akka entisellä paikkakunnalla odotti aina pihalla jos joku oli käynyt mulla ja hyökkäsi utelemaan vieraiden yksityiasiat heiltä itseltään. Oli tosi röyhkeää ja huonokäytöksistä porukkaa, oikeita kökköjuntteja.

Nyt olen kovin menestynyt ja tyytyväinen elämääni, vaikka leipaä kapea onkin. Mutta siellä tuppukylässä olisin työtön ja henkisesti kuollut, jos olisin jäänyt. Täällä kaupungissa on mahdollisuuksia ja mukavia harrastuksia, mitä ikinä tykkääkin tehdä. Nyt olen kouluttautunut ja olen mukana muuttamassa asioita työssäni.

Suosittelen poismuuttoa, ota oma elämä omiin käsiisi ja tee siitä sellainen kuin haluat. Älä anna toisten määrätä sinua nurkkaan ja kontrolloida ja hallita elämääsi niin että vihaat kaikkea. Sinulla on oikeus olla Sinä. Ala tekemään suunnitelmia esimerkiksi opiskelupaikan etsimiseen muualta. Siten pääset elämään kiinni jos ei ole työtä tarjolla muualla. Alkamalla kiinnittämään huomiota johonkin positiiviseen ja muutosmahdollisuuksiin sinun ei tarvi käyttää energiaasi vihaamiseen ja sen ajatteluun, mitä muut sinusta tai muista mahdollisesti ajattelevat. Se on heidän ongelmansa eikä liity sinuun mitenkään. Tsemppiä nyt sinulle! Kaikki järjestyy, kun käytät tuon vihaenergian rakentavasti. Halaus vielä! =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      235
      6704
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      66
      4004
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      131
      3145
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2322
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      17
      1853
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      170
      1577
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1474
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      29
      1451
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      37
      1369
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      111
      1061
    Aihe