Pyörä mielessä

let the good timen roll

Mielessä pyörii ZX 12R kovasti!! -02 ja siitä uudempi...millainen pyörä on?? En oo koskaa ajanu ko pyörällä..vastaako 1000 cbr:ää ajoiltaan ??

7

969

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hulluenska

eikös honda ja jammu ole jaskien parhaimmistoa.mutta osta mikä hyvältä tuntuu ja tule sitten harrikkasivuille haukkumaan.niin muutkin tekee.itse olen aina kunnioittanut kanssa kumppaneita ja moikannut kaikkia.hyvää kevään odotusta uuden pyöräsi kanssa

• let the good times roll

noh eipä ollu mielessä tulla hd sivuille haukkumaan mutta kiitos kuiteski...tuossa 12r kiehtoo vaan se suunnaton teho, eli hupi kerroin kohdallaan..
        tällä hetkellä pakkasta -23 eli ei vielä keväältä tunnu...ja aikaa on katella ja pohtia pyöriä, toisaalta joku smoto ois kans kiva.

• ei haukkumaan
        let the good times roll kirjoitti:

noh eipä ollu mielessä tulla hd sivuille haukkumaan mutta kiitos kuiteski...tuossa 12r kiehtoo vaan se suunnaton teho, eli hupi kerroin kohdallaan..
        tällä hetkellä pakkasta -23 eli ei vielä keväältä tunnu...ja aikaa on katella ja pohtia pyöriä, toisaalta joku smoto ois kans kiva.

niin no tuolla hd sivuilla kyllä käydään haukkumassa.ei siinä itsellä ollut gpz 1100 viritetty,kulki kovaa ja gp?750.sr 650 mutta mielestäni yamaha ja honda olleet kestävempiä ja kun kuuntelee kawan koneen ääntä luulee että rikki.noista uudemmista en tiedä.eihän se meinaa ettei ole ollut elämää ennen hd,tä hah

• Hokasu
        ei haukkumaan kirjoitti:

niin no tuolla hd sivuilla kyllä käydään haukkumassa.ei siinä itsellä ollut gpz 1100 viritetty,kulki kovaa ja gp?750.sr 650 mutta mielestäni yamaha ja honda olleet kestävempiä ja kun kuuntelee kawan koneen ääntä luulee että rikki.noista uudemmista en tiedä.eihän se meinaa ettei ole ollut elämää ennen hd,tä hah

Minulla oli myös Hayabusa ja kyllä 12r vetää pidemman korren varsinkin ajoasennoltaan ja kate on paljon parempi, myös koneen alavääntö parempi.
        Kyllä 90-luvun Kawat kestää siinä kuin muutkin.
        80-luvun gpz, rx ja zx-10 venat olivat heikoimpia kuin nykyjään.

• Hokasu

Mulla ollut kaikkijaan 14 Kawasakia. Viime kesänä oli 2002 zx 12r. Jos haluat kestävän, tehokkaan, hyvän ajettavan, hyvännäköisen, niin osta 12r pois. Nyt ajelen zrx 1100 ja zx 9r:llä, kumpikin pollevia pyöriä.

• kaverilla

Kaverilla toi 12 r aikanaan oli. Ainut paska puoli siinä kova kulutus, lähemmäs 9 litraa keskikulutus. Samanlaisia kommentteja kuullut omistajilta, vikaa vai ominaisuus? Sen takia myi pois. Vastaava busa menee seiskan pintaan samassa ajossa. Vaihteisto on vähän kolahteleva, kawamainen.

• Hokasu

ZX 12r:ää ja cbr norsussa ero kuin yössä ja päivässa, tietenkin Kawan hyväksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1730
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe