Rauhanlahden kylpylä

huoletonta menoa

Millainen paikka rauhanlahden kylpylä kuopiossa...

15

7796

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kale

33 vuotias vaimoni on kyllä aina löytänyt sieltä panijan tai pari kun on ollut sellaista vailla. Käy yleensä siellä noin kerran kuussa kun haluaa vierasta.

• onnistuuko

• Kunta
        pari_41 kirjoitti:

onnistuuko

Kyllä onnistuu. Vettä löytyy altaasta.

• pari urosta

minä ja kaverini ollaan tulossa ensiviikon lopulla käymään ja jos kiinnostaisi niin voisit tulla jatkoille parin reilu 50 vuotiaan miehen huoneeseen?

• kale
        pari urosta kirjoitti:

minä ja kaverini ollaan tulossa ensiviikon lopulla käymään ja jos kiinnostaisi niin voisit tulla jatkoille parin reilu 50 vuotiaan miehen huoneeseen?

Mutta ikävä kyllä en harrasta homoleikkejä. Enkä oikein usko että vaimonikaan haluaisi tulla leikkimään kahden 50 vuotiaan homppelin kanssa.

• kalen vaimo
        pari urosta kirjoitti:

kylläpä saatan olla perjantai tai lauantai iltana tansseissa. Tarjous kyllä on ihan houkutteleva jos muuten kemiat käy yhteen, ettekä ole liian paljon nauttineita.

• 45 vee
        kalen vaimo kirjoitti:

kylläpä saatan olla perjantai tai lauantai iltana tansseissa. Tarjous kyllä on ihan houkutteleva jos muuten kemiat käy yhteen, ettekä ole liian paljon nauttineita.

Olemme aikeissa vaimoni kanssa tulla Rauhalahteen yöksi. Meillä on muutama kokemus kolmannesta ja pariskunnastakin. Tosin vaimoni on ollut tauolla asiasta muutaman vuoden.
        Kenties tanssi ja illanvietto sopivan miehen tai parin kanssa saisi hänet syttymään uudelleen...

• heterokylpijä
        pari urosta kirjoitti:

homot pilaavat maailman.

• Anonyymi

Kunpa mäkin löytäisin!! Esittelen siellä mielelläni isoja tissejäni ja avaan jalat, jos vaan joku antaa merkin että on valmis

• saunomaan

35v mies olisi tulossa kylpemään rauhalahteen, kiinnostaisiko etään tulla höyrysaunaan kanssani:)

• matkamies111111

35v 185cm 84kg mies on tulossa 7.9 yöksi Rauhalahteen, löytyskö mukavaa seuraa höyrysaunaan, huoneeseen......?

• sami45kuopio

moi. olen kiva siisti mies. olen menossa rauhalahden kylpylään to 15.1 2015....löytyiskös naista mukaan vaikka poreammeeseen ja höyrysaunaan.....

• Huono esitys

Jos tosiaan olet siellä ainoa asiakas, ei sinne totisesti kannata mennä!

• Leski -45

Rauhanlahti vaikka vähän kulunut,mutta seuraa löytyy.Kuopiossa on ihania miehiä ja niillä isot kalut! Kokemusta on,suosittelen.

• Anonyymi

Ojjjj, olen nuorehko nainen ja haluaisin esitellä sulojani höyrysaunassa Rauhalahdessa setämiehille!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      254
      6937
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      66
      4464
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      139
      3258
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2342
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1880
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      171
      1626
    7. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      31
      1508
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1504
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      39
      1405
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      112
      1077
    Aihe